Gå til innhold

Hvordan føles det for dere kvinner når dere mottar oralsex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som tittelen sier😊

Anonymkode: 917ba...845

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Deilig 

Anonymkode: c66a7...16d

AnonymBruker
Skrevet

Svar ærlig og detaljert! 

AnonymBruker
Skrevet

Helt nydelig.

Anonymkode: 14f6d...ab1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Svar ærlig og detaljert! 

Er ikke lov med runketråd

Anonymkode: c66a7...16d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

icky

Anonymkode: 44e78...2cc

AnonymBruker
Skrevet

Magisk. 

Det er helt ufattelig tiltrekkende når menn elsker å gi oralsex på kvinner, da det faktisk er mange som ikke gidder å gjøre det til vanlig. En jeg datet før var en som elsket dette. Da vi var på flyplassen sammen var han så kåt og ville gi meg oralsex, så vi måtte dra på toalettet. Mens av andre gutter jeg datet fikk jeg aldri noe som helst selv etter de mange gangene vi hadde sex sammen.... 

Anonymkode: 438fd...f62

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Må rydde bort alt av stress og forstyrrende tanker, først da er det behagelig.

Anonymkode: cc665...3b4

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Æsj hater det

Anonymkode: 8a635...7fb

• Liker 4
Skrevet

det beste som fins :) eller nei, en times ryggmassasje er hakket deiligere.

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Syntes det er skikkelig ugreit 

Anonymkode: 5e009...920

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Liker det ikke

Anonymkode: b1ef4...b2c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Liker det. Er mest vant til menn som dytter hodet mitt ned mot penis og forventer blowjob, men aldri går ned på meg. Eksen var ekstrem, skulle runkes og suges og under sex var det jeg som gjorde mesteparten av arbeidet, alltid oppå. Nå har jeg en kjæreste som går ned på meg og ikke maser om at jeg skal gjøre det samme. Deilig å være med en som tenker på min nytelse også. 

Det er deilig og kiler.

Anonymkode: 8e0c4...913

AnonymBruker
Skrevet

Det kan kile litt og være irriterende, typisk mannfolk som ikke har peil, da er det bare å få de unna.

Anonymkode: a9d26...a77

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

På en måte føles det varmt, mykt og vått. På en annen side syns jeg det føles ekkelt og feil. Så i bunn og grunn kan jeg godta det en sjelden gang, men jeg sliter med å nyte det. Jeg syns bruk av hender og fingre er bedre.

Anonymkode: 3bbe6...2ce

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke fan... Der gir meg lite, og føler jeg lar ham gjøre det for sin del bare. Kiler vel litt, men føler ikke en tunge kan gi styrken og trykket jeg liker. 

Liker vaginal og anal, men oral kan jeg leve uten 

Anonymkode: 816c2...d54

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Enig med fler, liker ikke jeg heller🤷‍♀️men fingre derimot med instruksjoner fra meg 👍 

Man møter på mye rart,  men de som ikke takler at dama setter krav de er det bare å kutte ut😊

Jeg tenker alltid at når jeg gir en mann gode instruksjoner hjelper jeg en medsøster som blir den neste etter meg 😊 mye cluelesse menn også så må være en del damer som sier ingenting eller faker🤔

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være fantastisk deilig, dersom mannen vet hvordan han skal gjøre det.

Han kun opplevd EN mann i hele mitt liv som kunne slikke skikkelig, og som ga meg orgasme. Mange menn vil ikke slikke, eller de slikker i 3 sekunder og så ferdig. 

Han må bruke hele tunga, ikke bare tungespissen (ubehagelig), rolig tempo først, og så øke det gradvis ettersom kåtheten stiger...... og bruke samme teknikk over tid, ikke bytte for ofte.... 

Anonymkode: e376a...a3a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Er bare irriterende. Gir meg absolutt ingenting 

• Liker 1
Skrevet
Natta1980 skrev (5 timer siden):

det beste som fins :) eller nei, en times ryggmassasje er hakket deiligere.

Da synes jeg du burde ha fått ryggmassasjen først😅

De fleste starter vel for tidlig å gå ned, da kan det jo virke ukomfortabelt hvis hun ikke føler seg helt sikker...

Så det er igrunn tryggest å gå ned, når hun blir så kåt og ber på sine knær om å bli slikket. Det er som regel da godlydene kommer ut🤗 Sammenhengen er jo at de som elsker å bli slikket, er også flinke med tungekyss..

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...