Gå til innhold

Hender det at du bare ligger på sengen og tenker på hvor glad du er i barna dine?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

At du tenker på at de sier mamma/pappa. Og viser deg ting. At de blir glade når du kommer. Osv

Anonymkode: f3ff3...bda

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Men det hender jeg tenker på det på jobb. Eneste stedet/tidspunktet jeg rekker å savne henne.

Anonymkode: 1cf0f...f29

Skrevet

Stort JAAAA til H.I ditt!! ❤️❤️ Spesielt om de sover og jeg kan titte på dem da. Ingenting er så nydelig (og fredelig 😂) som når ens egne barn sover 😴😊

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Om morgenen når jeg våkner av at lillegutt (6mnd) er våken og han ligger inne og skravler for seg selv med sånne fine babylyder på rommet sitt… da er det det samme hvor tidlig det er. Jeg ELSKER å våkne av lydene fra en glad baby. Da ligger jeg 30 sekunder og tenker på hvor glad jeg er i de lydene, før jeg står opp og starter dagen med han.

Anonymkode: 56e33...08e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ja. 

Anonymkode: eec23...775

AnonymBruker
Skrevet

Aldri. Når jeg legger meg er jeg så fullstendig utslitt at jeg har ikke engang noen tanker i hodet mitt. Jeg sovner umiddelbart. Men jeg tenker det på dagtid når barna er i skolen.

Anonymkode: f53a9...b7f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tenker mye på det ❤ Føler meg som verdens heldigste!

Anonymkode: bee0b...25c

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja :) 

Anonymkode: 14d49...f3e

AnonymBruker
Skrevet

Ja! Elsker babyen min så høyt at jeg til og med kan gråte en skvett av det 🥰

Anonymkode: 6d574...57b

AnonymBruker
Skrevet

ja, Ofte om kvelden når eg legg meg. 

Anonymkode: a6ca3...75e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

At du tenker på at de sier mamma/pappa. Og viser deg ting. At de blir glade når du kommer. Osv

Jeg tenker på hver eneste dag. 

Skrevet

Ja det gjør jeg, den aller beste følelsen❤️ han gjør meg stolt og glad hver eneste dag🥰

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 022e2...db6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke egentlig.. Men kan tenke på at jeg har dårlig samvittighet over at det nok en gang blir kaos med tannpuss og legging. 

Og at jeg gleder meg til de ute av fasene de er i nå 😅

Anonymkode: 4de3e...2e6

AnonymBruker
Skrevet

Ja, støtt og stadig 🥰 Jeg er egentlig ikke en sånn type person, så det overrasket meg etter jeg fikk barn. Men kan sitte og se på bilder av barnet etter leggetid og savne det. Selv om jeg kan tenke at noen dager er lange og slitsomme

Anonymkode: bf5ba...50a

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her

Jeg er barnløs og i 30-årene. Noen ganger tenker jeg fiktive barn som er mine. 

AnonymBruker
Skrevet

Da de var små. Nå er de tenåringer og skulle helst ønske de var voksne og utflyttet i går 😅

Anonymkode: ab5c1...cfa

AnonymBruker
Skrevet

Nei😂 barn er jobb

Anonymkode: cb416...e35

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. de er det beste jeg har i livet ❤️ mine 5 små skatter, eller ikke fullt så så lengre da ,uten misten

Anonymkode: 1a0ca...f65

AnonymBruker
Skrevet

Ja. ❤️ Men det går faktisk litt i perioder. Noen ganger har jeg perioder hvor jeg føler en sånn boblende kjærlighet for barnet mitt, hvor jeg bare føler meg vanvittig heldig. Andre ganger synes jeg det er mer slitsomt (men elsker likevel barnet selvsagt ❤️).

Anonymkode: f1391...e79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...