Gå til innhold

Fotball- hvorfor så mye filming?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min er fotballfrelst og jeg er semi-interessert selv. Har ingen favorittlag men jeg kanskje kunne hatt det dersom jeg ikke hadde irritert meg grenseløst over den stadige filmingen. 

Altså, jeg forstår at fotball er en hard sport, de er i aktivitet og fysiske hele tiden og fotballskoene er neppe god å bli sparket av. Men er det nødvendig å fake på den måten? Såvidt de kommer borti en albue så er det å kaste seg ned og rulle noen meter på kunstgresset - bare for å få seg et frispark eller en straffe?

Kan noen forklare greia? Ser dette overalt, i hver kamp. Norsk, spansk, engelsk, VM, EM osv. 

Anonymkode: 41f4b...9bb

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor, men det er en uting. 

Skrevet

Spillerene ønsker seg egentlig plass på teaterhøyskolen. Eventuelt er de ganske fragile. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Samboeren min er fotballfrelst og jeg er semi-interessert selv. Har ingen favorittlag men jeg kanskje kunne hatt det dersom jeg ikke hadde irritert meg grenseløst over den stadige filmingen. 

Altså, jeg forstår at fotball er en hard sport, de er i aktivitet og fysiske hele tiden og fotballskoene er neppe god å bli sparket av. Men er det nødvendig å fake på den måten? Såvidt de kommer borti en albue så er det å kaste seg ned og rulle noen meter på kunstgresset - bare for å få seg et frispark eller en straffe?

Kan noen forklare greia? Ser dette overalt, i hver kamp. Norsk, spansk, engelsk, VM, EM osv. 

Anonymkode: 41f4b...9bb

Enkelt og greit: Det kan være mye å tjene - også bokstavelig talt - på å få tildelt frispark. For å ikke glemme straffespark. Prestisje og penger. 

Og er enig med deg at det ser til tider ufattelig dumt ut når store, sterke, friske, unge menn ruller seg rundt i ufattelige smerter etter å ha blitt såvidt berørt. Noen av berøringene hadde selv en sped 2-åring fikset helt fint, uten engang å ramle. 

Endret av Dolce
AnonymBruker
Skrevet

Forstår det ikke jeg heller, men det er visst mange som liker å se på fotball, og de fleste vil gjerne se fra sin egen stue. Det er vanskelig å løse dette på en annen måte enn filming. Radio er ikke helt det samme har jeg forstått.

Anonymkode: 3a1bc...088

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...