Gjest Gjest Skrevet 4. november 2005 #1 Skrevet 4. november 2005 Har funnet ut at han jeg elsker og delt livet med i 7 år har vært utro mot meg flere ganger! Jeg hadde aldri aldri trodd dette!!! Føles som om livet bare har vært en løgn. Det er en grusom følelse når man plutselig føler at man ikke lenger kjenner den man elsker.. jeg føler meg null verdt og har bare lyst å dø akkurat nå. Jeg trodde vi hadde noe spesielt sammen men det har bare vært en illusjon... Jeg føler meg som en vits, er jeg virkelig så blind og dum at jeg ikke har merket dette? føler meg så utrolig dum!!! Har følt meg elsket jeg..
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2005 #2 Skrevet 4. november 2005 Lurer også på hvordan jeg skal kunne stole på noen igjen...
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2005 #3 Skrevet 5. november 2005 Velkommen til virkeligheten, her puler vi alle med alle, og ingen er bedre, noen bare snakker bedre...
Gjest filosofia Skrevet 5. november 2005 #4 Skrevet 5. november 2005 Velkommen til virkeligheten, her puler vi alle med alle, og ingen er bedre, noen bare snakker bedre... ← Det der er unødvendig. Du er ikke den første som opplever dette, og vil neppe bli den siste. Du må finne ut hva du vil gjøre med saken. Dersom dette er engangstilfeller, så kan du vel i alle fall trøste deg med at det neppe var mer enn sex (ille nok, men verre om det er snakk om ei dame han har følelser for) Og ut i fra det må dere snakke sammen om hva dere skal gjøre med forholdet. I alle tilfelle, selv om det ikke føles slik i dag, så vil det bli bra! Sårene gror. og plutselig møter du mannen i ditt liv! Hilsen fra filosofia, også bedratt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå