Gå til innhold

Separert, barn og mann med kjølig måte å møte barn på

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk litt noia i dag, da barnet mitt ringte og gråt. Han var lei seg. Klokka var 12 og pappaen hadde endelig stått opp. Barnet er 9, og jeg sier han skal gå til pappaen og si at han er lei seg, og så hører jeg eksen i bakgrunnen til barnet "hva vil du" 

Stemmen var hard og irritert. Dette er han i et eggeskal. Kjølig og sint. Det ødelagte meg nesten når vi var sammen.

Ble stresset av å tenke at min sønn blir møtt på den måten fordi far synes hans følelser er slitsomme. 😔 jeg dro å hentet han etter et par timer, men greide ikke helt å slappe av. Barnet har mye angst, og far slipper ikke bup innpå seg, mener at alt er min feil. 

Ble lei meg i dag pga dette så hentet barnet, pappaen blir bare glad til for avlastning.

lurer på om barnet bør være mer med meg, enn far pga dette. 😔

Anonymkode: 3c3de...0cf

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du undersøke om barnet kan være mer hos deg? Dette høres ikke bra ut. Ta det opp med BUP/fastlege/familievernkontor. 

Anonymkode: 71b77...26d

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags ordning har dere nå?

Anonymkode: bc8f8...aca

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kan du undersøke om barnet kan være mer hos deg? Dette høres ikke bra ut. Ta det opp med BUP/fastlege/familievernkontor. 

Anonymkode: 71b77...26d

Jeg har hatt barnet mer enn far da han prioriterer reiser og lign og trenger mye pass, men jeg holder på å pusse opp og har mye å gjøre, pluss min jobb er ikke så glade i at jeg tar mye hjemmekontor.. Men ja jeg tror nesten at det er meg som barnet egentlig trenger mest. Jeg er god på å møte han emosjonellt og pappaen struktur, samtidig sier barnet at far ikke er oppe i helgene før 12-13 og at barnet ikke spiser før da.. Barnet sier også at pappaen driver med "silent treatment" typ oppførsel og at barnet da bare går og blir veldig usikker i eget hjem... : ( 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva slags ordning har dere nå?

Anonymkode: bc8f8...aca

vi har 50/50 men jeg har han ofte litt mer enn det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...