Adrenalina1 Skrevet 24. april 2022 #1 Del Skrevet 24. april 2022 Jeg begynner å bli lei av knebøy. Finnes det andre like gode øvelser jeg kan ta i stedet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 24. april 2022 #2 Del Skrevet 24. april 2022 Utfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymLala Skrevet 24. april 2022 #3 Del Skrevet 24. april 2022 For hva? Det finnes uendelig med øvelser. Utfall som nevnt, markløft (konvensjonell/sumo), strakmark… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #4 Del Skrevet 24. april 2022 Frontbøy gir en annerledes vri Anonymkode: 41c8f...ef1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #5 Del Skrevet 24. april 2022 Pga jeg sliter med bl.a. balanse og holdning under knebøy har jeg til slutt gitt opp og valgt å droppe øvelsen, (etter å ha prøvd å få det til i to år. ) Jeg gjør hip thrusts, markløft, bulgarsk utfall og beinpress. Anonymkode: d371e...e22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymLala Skrevet 24. april 2022 #6 Del Skrevet 24. april 2022 (endret) 1 hour ago, AnonymBruker said: Pga jeg sliter med bl.a. balanse og holdning under knebøy har jeg til slutt gitt opp og valgt å droppe øvelsen, (etter å ha prøvd å få det til i to år. ) Jeg gjør hip thrusts, markløft, bulgarsk utfall og beinpress. Anonymkode: d371e...e22 Akkurat hva med balanse og holdning fungerer ikke for deg? Mulig du bare trenger litt veiledning, om det er buktrykk, ankelmobilitet eller andre ting som hindrer deg må du jo spesifikt jobbe for det. 2 år er lenge å slite med teknikk i én øvelse, så jeg lurer veldig på akkurat hva det dreier seg om her. Øving gjør mester, men frontbøy er jo et godt tips om det fungerer. Kanskje saktebøy, boksbøy, ssb eller noen slike varianter? Det kommer an på målet ditt og hva slags type trening du trives med (tunge single eller høyreps f eks). Ellers ser det jo ut som du gjør en del andre ting for de samme muskelgruppene, så du trenger jo ikke ta bøy om du ikke vil. Endret 24. april 2022 av anonymLala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 24. april 2022 #7 Del Skrevet 24. april 2022 Adrenalina1 skrev (2 timer siden): Jeg begynner å bli lei av knebøy. Finnes det andre like gode øvelser jeg kan ta i stedet? Har god erfaring med beinpress 😊 Hack squat er et annet alternativ, om de har det apparatet der du trener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 24. april 2022 Forfatter #8 Del Skrevet 24. april 2022 Sandum.PT skrev (2 timer siden): Har god erfaring med beinpress 😊 Hack squat er et annet alternativ, om de har det apparatet der du trener. Jeg har ikke apparat til beinpress.Hack squat vet jeg ikke hva er😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå