AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #1 Skrevet 24. april 2022 I noen dager har jeg opprettet ekstra profiler på match.com og sukker. Et par av karene har jeg chattet med før, så oppretter jeg anonyme profiler som er så og si uten informasjon og bilder, feminint navn og litt lavere alder. Hvem tar kontakt? Jo, akkurat de samme karene på begge profilene og veldig kort tid etter at jeg opprettet profil. Ønske om sex, trenger ikke ha bilde engang. Her snakker vi griser med stor G, jammen glad jeg gjorde det for det er lett å se hvem de verste er. Totalt snakk om 15-20 stk 🤣🤣 Åh, som jeg savner livet før Internett av og til. Anonymkode: 4af2d...39d 18 5
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #2 Skrevet 24. april 2022 Fy faen kvalmt... trengte ikke bilde en gang? Da snakker vi så desperate karer at de måtte ha avslørt seg selv tidlig uansett, håper jeg! Ja helsikke heller, internettalderen er horebukkenes lekeplass...... Anonymkode: d26c4...aa1 8 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #3 Skrevet 24. april 2022 Det er noen som sender tekster det lukter copy paste av i hvert fall. Og de som liker profilen uten at du har bilde og info er håpløse. Anonymkode: 44c84...ce2 3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #4 Skrevet 24. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er noen som sender tekster det lukter copy paste av i hvert fall. Og de som liker profilen uten at du har bilde og info er håpløse. Anonymkode: 44c84...ce2 De verste er faktisk de med tilnærmet tom profil selv (tekst) og som sender melding ala "Hei, hvordan går det?". Helt patetisk, glad jeg fant ut av det ellers tror jeg det hadde blitt et ligg jeg angret på. Anonymkode: 4af2d...39d
Druid Skrevet 24. april 2022 #5 Skrevet 24. april 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Åh, som jeg savner livet før Internett av og til. Du mener den tiden da du ikke kunne filtrere ut menna på samme måte, og du hadde mindre utvalg, og følgelig vanskeligere for å finne den beste? AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Helt patetisk, glad jeg fant ut av det ellers tror jeg det hadde blitt et ligg jeg angret på. Hvorfor skulle du angre på et ligg du valgte på kjente premisser? Jeg kan skjønne at man angrer på et ligg med det som fremsto som mister perfekt og som viste seg å være sleazy mc fuckboy, men hvis du velger å gå på date og havne i senga med en du ikke kjenner, så blir det litt vel ansvarsfraskrivelse å angre på det. AnonymBruker skrev (33 minutter siden): desperate karer … har kvaliteter de også. 4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #6 Skrevet 24. april 2022 Druid skrev (1 minutt siden): Du mener den tiden da du ikke kunne filtrere ut menna på samme måte, og du hadde mindre utvalg, og følgelig vanskeligere for å finne den beste? Hvorfor skulle du angre på et ligg du valgte på kjente premisser? Jeg kan skjønne at man angrer på et ligg med det som fremsto som mister perfekt og som viste seg å være sleazy mc fuckboy, men hvis du velger å gå på date og havne i senga med en du ikke kjenner, så blir det litt vel ansvarsfraskrivelse å angre på det. … har kvaliteter de også. Ikke når de utgir seg for å være noe annet enn det de er. Anonymkode: 4af2d...39d 2
Druid Skrevet 24. april 2022 #7 Skrevet 24. april 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ikke når de utgir seg for å være noe annet enn det de er. Anonymkode: 4af2d...39d Hele den delen er i utgangspunktet innsalg. INGEN utgir seg for å være den de er. De prøver å være den de tror du er interesert i, eller oftere : den de kvinnene de ønsker kontakt med, er interessert i. Men aldri den man er. Det bør helst ikke komme frem før det er for sent. 8
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #8 Skrevet 24. april 2022 Druid skrev (4 minutter siden): Hele den delen er i utgangspunktet innsalg. INGEN utgir seg for å være den de er. De prøver å være den de tror du er interesert i, eller oftere : den de kvinnene de ønsker kontakt med, er interessert i. Men aldri den man er. Det bør helst ikke komme frem før det er for sent. Men dette er så ille at det er helt psykt, er ikke snakk om litt ille engang. Anonymkode: 4af2d...39d 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #9 Skrevet 24. april 2022 Jeg fant nettopp ut en potensiell tinderdate, at han søker sextreff, har til å med søkt etter blowjobb med betaling…. Anonymkode: 527b4...491 3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #10 Skrevet 24. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg fant nettopp ut en potensiell tinderdate, at han søker sextreff, har til å med søkt etter blowjobb med betaling…. Anonymkode: 527b4...491 Yikes. Hvordan fant du ut det? Anonymkode: 394ed...9f6 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #11 Skrevet 24. april 2022 Hadde samme bilde av seg uten ansikt som på tiderprofilen😅 bør vel slette han på snap😅 eller konfrontere?🤣 har ikke møttes irl enda. Anonymkode: 527b4...491
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #12 Skrevet 24. april 2022 Inviter til sex og oppgi samme tid og sted til alle 20 🤣 Anonymkode: 5248a...172 5 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #13 Skrevet 24. april 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Inviter til sex og oppgi samme tid og sted til alle 20 🤣 Anonymkode: 5248a...172 Og fortell om det til oss andre, så vi som bor i samme by kan se dem komme, og le av dem 🤣 Anonymkode: d3f63...50c 9 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #14 Skrevet 24. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hadde samme bilde av seg uten ansikt som på tiderprofilen😅 bør vel slette han på snap😅 eller konfrontere?🤣 har ikke møttes irl enda. Anonymkode: 527b4...491 hahahahha Anonymkode: 4af2d...39d
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #15 Skrevet 24. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og fortell om det til oss andre, så vi som bor i samme by kan se dem komme, og le av dem 🤣 Anonymkode: d3f63...50c Oslomenn mellom 38-43, mostly Anonymkode: 4af2d...39d 3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #16 Skrevet 24. april 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Oslomenn mellom 38-43, mostly Anonymkode: 4af2d...39d Merkelig nok, samme inntrykk. Anonymkode: ca1f0...de7 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #17 Skrevet 24. april 2022 Er de såååå kåte?? Anonymkode: 8dd87...938
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #18 Skrevet 24. april 2022 Å nei, ikke si det... er nysingel oslodame som nok ender opp med å date fra 36-46. Høres ikke lovende ut Anonymkode: 13c23...118 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #19 Skrevet 24. april 2022 Så en mann skal ikke få prøve seg på flere for å få tilslag på ei, mens kvinner gjerne skal få vasse i tilbud? Har inntrykk av at kvinner som reagerer sterkest gjerne er de som mener at de "gir" sex til mannen foran å ha sex sammen. Jeg savner også tiden før internettdating. Kvinner var mer jordnære da, og mer opptatt av å se PÅ menn enn å se NED PÅ menn. Anonymkode: 1216e...eee 5 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #20 Skrevet 24. april 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Så en mann skal ikke få prøve seg på flere for å få tilslag på ei, mens kvinner gjerne skal få vasse i tilbud? Har inntrykk av at kvinner som reagerer sterkest gjerne er de som mener at de "gir" sex til mannen foran å ha sex sammen. Jeg savner også tiden før internettdating. Kvinner var mer jordnære da, og mer opptatt av å se PÅ menn enn å se NED PÅ menn. Anonymkode: 1216e...eee Når en mann er klar for å dra hjem til en dame og kullet uten å ha sendt mer enn 10 meldinger og ikke sett bilde engang.. vet "ingenting". Og dette skal være en av de bedre 🤣 det er pokker meg bare søppel der ute Anonymkode: 4af2d...39d 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå