Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ønsker å legge inn silikon hvor resultatet skal se mest mulig naturlig ut. Tenker under muskelen, men skal selvfølgelig høre hva de anbefaler på konsultasjon.  Har blitt flat etter to graviditeter og amminger, og ønsker å fylle på slik at de er litt større enn hva de var før (har ikke store).

Lurer nå på hvilken klinikk jeg bør gå for. Bør være i Oslo/Sandvika/Drammen/Lillestrøm området. Sett på Aleris og Fornebuklinikken. 

Noen som anbefaler / fraråder klinikker?

Endret av litago2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg benyttet Fornebu klinikken (for ca 17 år siden), er fortsatt veldig fornøyd. 

Anonymkode: 3f0d2...140

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vært to ganger på Fornebuklinikken for 5 og 8 år siden. Veldig fornøyd :)

Anonymkode: 2045e...bcd

• 2 uker senere...
Skrevet

Har vært på Fornebuklinikken tre ganger, to av dem for brystoperasjoner. Ville valgt de enda en gang om det hadde blitt aktuelt. 

AnonymBruker
Skrevet

Hørt mye bra om Aleris. Hvertfall ikke noe negativt. Tror det handler litt om flaks hvordan man følte resultatet ble. Har mye med hvordan størrelse man velger og hvor godt arr gror fra hver enkelt menneske og hvem som blir akkurat din kirurg + hvordan anatomien din er fra før ( noen kropper tror jeg bare rett og slett kler dette mer enn andre ) osv 

Bor ikke sørpå så kan ikke hjelpe men lykke til fra ei som ønsker seg finere pupper selv..!🤭

Anonymkode: 25c61...eab

AnonymBruker
Skrevet

Cosmoclinic i Nydalen. Fantastisk👌🏻

Anonymkode: 92861...498

AnonymBruker
Skrevet

Orker ikke lenge lete etter relvant tråd å svare. Jeg ville bare si at de er mye gøyere enn man kanksje husker å røyke en j på nachsple. Den var bare havne her, orker ikke lete videre. 😮

Anonymkode: ac10f...4a7

AnonymBruker
Skrevet

Fornebu! :) Tok bukplastikk på Aleris og der var det dårlig oppfølging, dårlig informasjon.... nå var jo ikke det samme inngrepet men det er verdt å nevne, tenkte jeg. Fornebu var noe helt annet.

Anonymkode: ceb94...cef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...