litago2 Skrevet 24. april 2022 #1 Skrevet 24. april 2022 (endret) Ønsker å legge inn silikon hvor resultatet skal se mest mulig naturlig ut. Tenker under muskelen, men skal selvfølgelig høre hva de anbefaler på konsultasjon. Har blitt flat etter to graviditeter og amminger, og ønsker å fylle på slik at de er litt større enn hva de var før (har ikke store). Lurer nå på hvilken klinikk jeg bør gå for. Bør være i Oslo/Sandvika/Drammen/Lillestrøm området. Sett på Aleris og Fornebuklinikken. Noen som anbefaler / fraråder klinikker? Endret 26. april 2022 av litago2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #2 Skrevet 24. april 2022 Jeg benyttet Fornebu klinikken (for ca 17 år siden), er fortsatt veldig fornøyd. Anonymkode: 3f0d2...140 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #4 Skrevet 26. april 2022 Vært to ganger på Fornebuklinikken for 5 og 8 år siden. Veldig fornøyd Anonymkode: 2045e...bcd
kaffilatte Skrevet 5. mai 2022 #5 Skrevet 5. mai 2022 Har vært på Fornebuklinikken tre ganger, to av dem for brystoperasjoner. Ville valgt de enda en gang om det hadde blitt aktuelt.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #6 Skrevet 7. mai 2022 Hørt mye bra om Aleris. Hvertfall ikke noe negativt. Tror det handler litt om flaks hvordan man følte resultatet ble. Har mye med hvordan størrelse man velger og hvor godt arr gror fra hver enkelt menneske og hvem som blir akkurat din kirurg + hvordan anatomien din er fra før ( noen kropper tror jeg bare rett og slett kler dette mer enn andre ) osv Bor ikke sørpå så kan ikke hjelpe men lykke til fra ei som ønsker seg finere pupper selv..!🤭 Anonymkode: 25c61...eab
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #7 Skrevet 12. mai 2022 Cosmoclinic i Nydalen. Fantastisk👌🏻 Anonymkode: 92861...498
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2022 #8 Skrevet 12. mai 2022 Orker ikke lenge lete etter relvant tråd å svare. Jeg ville bare si at de er mye gøyere enn man kanksje husker å røyke en j på nachsple. Den var bare havne her, orker ikke lete videre. 😮 Anonymkode: ac10f...4a7
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #9 Skrevet 13. mai 2022 Fornebu! Tok bukplastikk på Aleris og der var det dårlig oppfølging, dårlig informasjon.... nå var jo ikke det samme inngrepet men det er verdt å nevne, tenkte jeg. Fornebu var noe helt annet. Anonymkode: ceb94...cef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå