Gå til innhold

Solkrem til kropp! Noen som har prøvd Garnier Sensitive eller Änglamark spray?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har brukt Korres sin spray (spf 50) nå men den kommer til å gå tom ila sommeren. Elsker den. Jeg liker å prøve forskjellige og tenker å prøve Garnier sin. Men det er viktig at man ikke blir hvit. Så har du prøvd denne og blir man hvit? Har også sett på Comsica sin. 
Änglamark er noe billigere enn men selges bare i spray, blir man veldig hvit av denne? 

Anonymkode: 16ea9...b86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker Änglamark sin på hele familien og er godt fornøyd med den. Lett å smøre ut, ikke klissete og ikke hvit 😊

AnonymBruker
Skrevet

Bruker også bare Änglamark sin på meg og barna, men i kremform, blir ikke hvit eller klissete, trekker godt inn i huden 😊 

Anonymkode: f451c...cd4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Bruker også bare Änglamark sin på meg og barna, men i kremform, blir ikke hvit eller klissete, trekker godt inn i huden 😊 

Anonymkode: f451c...cd4

Men den eksisterer vel bare i spf 30? Jeg vil ha 50 og den selges bare i spray. Mener det står Kids på den? De har veldig lett for å bli veldig hvite på kroppen da de er tykke kremer.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men den eksisterer vel bare i spf 30? Jeg vil ha 50 og den selges bare i spray. Mener det står Kids på den? De har veldig lett for å bli veldig hvite på kroppen da de er tykke kremer.

Jeg ser jeg ikke spesifiserte i mitt innlegg, men vi bruker sprayen i faktor 50. Lett og fin i konsistensen og ikke noe problem med hvithet 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...