Gå til innhold

Drømte at jeg hadde sex med onkelen min i natt- tror jeg kom på ekte

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er så disturbing og feil at jeg har følt meg helt rar i hele dag.🙎‍♀️ ikke sett på han som noe annet enn en onkel før, ikke vært utsatt for noe overgrep eller noe i den dur. Aner ikke hvor denne helt sinnsyke drømmen kom fra, men jeg mener å huske at jeg våknet et par sekunder av orgasme og så sovnet jeg igjen. Begynner jeg å bli helt sinnsyk? Herregud..

Anonymkode: 8256a...399

Skrevet

En drøm er en drøm. Så lenge du ikke har seksuelle traumer ville jeg ikke lagt så mye i det.

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Forståelig at det er en veldig  motbydelig drøm. Men det er bare en drøm, og man kan drømme de sykeste ting. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette er så disturbing og feil at jeg har følt meg helt rar i hele dag.🙎‍♀️ ikke sett på han som noe annet enn en onkel før, ikke vært utsatt for noe overgrep eller noe i den dur. Aner ikke hvor denne helt sinnsyke drømmen kom fra, men jeg mener å huske at jeg våknet et par sekunder av orgasme og så sovnet jeg igjen. Begynner jeg å bli helt sinnsyk? Herregud..

Anonymkode: 8256a...399

Man kan jo ikke styre hva man drømmer. Av og til drømmer man de utroligste ting. Ville ikke tenkt så mye over det - det var bare en drøm. 

• Liker 1
Skrevet

Du er nok på vei inn i Alternativ-landet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...