AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #1 Skrevet 24. april 2022 Dette er så disturbing og feil at jeg har følt meg helt rar i hele dag.🙎♀️ ikke sett på han som noe annet enn en onkel før, ikke vært utsatt for noe overgrep eller noe i den dur. Aner ikke hvor denne helt sinnsyke drømmen kom fra, men jeg mener å huske at jeg våknet et par sekunder av orgasme og så sovnet jeg igjen. Begynner jeg å bli helt sinnsyk? Herregud.. Anonymkode: 8256a...399
Silva Pluvialis Skrevet 24. april 2022 #2 Skrevet 24. april 2022 En drøm er en drøm. Så lenge du ikke har seksuelle traumer ville jeg ikke lagt så mye i det. 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 24. april 2022 #3 Skrevet 24. april 2022 Forståelig at det er en veldig motbydelig drøm. Men det er bare en drøm, og man kan drømme de sykeste ting.
NoshitsherlockNO Skrevet 24. april 2022 #4 Skrevet 24. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette er så disturbing og feil at jeg har følt meg helt rar i hele dag.🙎♀️ ikke sett på han som noe annet enn en onkel før, ikke vært utsatt for noe overgrep eller noe i den dur. Aner ikke hvor denne helt sinnsyke drømmen kom fra, men jeg mener å huske at jeg våknet et par sekunder av orgasme og så sovnet jeg igjen. Begynner jeg å bli helt sinnsyk? Herregud.. Anonymkode: 8256a...399 Man kan jo ikke styre hva man drømmer. Av og til drømmer man de utroligste ting. Ville ikke tenkt så mye over det - det var bare en drøm. 1
DominantHr Skrevet 24. april 2022 #5 Skrevet 24. april 2022 Du er nok på vei inn i Alternativ-landet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå