AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #1 Skrevet 24. april 2022 Så mye flotte kvinner, så mye klemming. Så mye snakk om nærhet og kjærlighet. Og en overvekt av unge til middelaldrende kvinner i den menigheten vi går i. Føler kirken har en veldig varm og seksuell aura over seg… Flere som har tenkt eller følt på dette? Anonymkode: bfa2b...147
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #2 Skrevet 24. april 2022 Er nok mye snusk bak fasaden, ja. Skinnhellige og dydige på overflaten Anonymkode: 602bb...642 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #3 Skrevet 24. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er nok mye snusk bak fasaden, ja. Skinnhellige og dydige på overflaten Anonymkode: 602bb...642 Ja det tror jeg og.. Det «skal» jo ikke være sånn, men har følt spesielt på dette de siste gangene vi har gått. I dag hadde jeg en lengre samtale med pastor-fruen (i starten av 40-årene) der vi diskuterte et tema. Vi kom nærmere og nærmere hverandre, og til slutt tok hun på kneet/låret mitt mens hun fniste og sa noe morsomt (husker ikke helt hva). Ble så opphisset og fikk mega-ereksjon!! Anonymkode: bfa2b...147
Merlin Skrevet 24. april 2022 #4 Skrevet 24. april 2022 Om innlegget er seriøst vil jeg anta du blir Love Bombet og oppfatter det helt feil som seksuell interesse fra medlemmene. Høres ut som et karismatisk miljø innen pinse menighetene. NEI, de vil ikke ligge med deg. JA, de vil ha deg med i menigheten om du er lojal, ikke stiller spørsmål og betaler det som blir forventet. 4 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #5 Skrevet 24. april 2022 Bra helgen er over snart og barn kan gå tilbake til skolen istedenfor å henge her på Kvinneguiden Anonymkode: 21586...b10 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #6 Skrevet 24. april 2022 Merlin skrev (3 minutter siden): Om innlegget er seriøst vil jeg anta du blir Love Bombet og oppfatter det helt feil som seksuell interesse fra medlemmene. Høres ut som et karismatisk miljø innen pinse menighetene. NEI, de vil ikke ligge med deg. JA, de vil ha deg med i menigheten om du er lojal, ikke stiller spørsmål og betaler det som blir forventet. Ja, innlegget er seriøst 🙂 Tar gjerne litt Love Bombing på søndager jeg 😃 Bryr meg ikke så mye om de faktisk er seksuelt interesserte eller ikke! Anonymkode: bfa2b...147
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #7 Skrevet 24. april 2022 Samboer! Lever dere i synd?! Anonymkode: c03e2...cbf 5
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #8 Skrevet 24. april 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Samboer! Lever dere i synd?! Anonymkode: c03e2...cbf Haha, tenkte det samme. Og det gjør nok menigheten også. Anonymkode: 602bb...642 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2022 #10 Skrevet 25. april 2022 Hvorfor har du blitt sammen med noen som tilhører en menighet? Så desperat etter noen å være med er man vel ikke? Anonymkode: 06017...4b0 1
Minitroll Skrevet 28. april 2022 #11 Skrevet 28. april 2022 Har hørt at single i menigheten gjør svært mye for å få nye medlemmer. En boner skremmer ikke tungetalere det minste. Spesielt om inntekten din er god, de skal jo ha 10% av lønna di. Og siden dere er samboere er du fritt vilt for dama di har nok bare presentert deg som en "venn" overfor sine pinsevenner. 1
Merlin Skrevet 28. april 2022 #12 Skrevet 28. april 2022 Minitroll skrev (2 timer siden): Har hørt at single i menigheten gjør svært mye for å få nye medlemmer. En boner skremmer ikke tungetalere det minste. Spesielt om inntekten din er god, de skal jo ha 10% av lønna di. Og siden dere er samboere er du fritt vilt for dama di har nok bare presentert deg som en "venn" overfor sine pinsevenner. 😂
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #13 Skrevet 6. mai 2022 Da jeg var i tenårene gikk jeg på søndagsskole. Jeg husker at jeg ofre fikk ereksjon av å se på beina til søndagsskolelæreren. Hun var i 40-årene og ugift og gikk alltid i skjørt, om sommeren ofte med bare legger. Jeg fantaserte om hva som skjulte seg lenger oppe under skjørtet. På en utflukt så jeg henne i badedrakt. Det var veldig spennende. Anonymkode: 37aa5...f11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå