AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #1 Skrevet 24. april 2022 Jeg skal ha en mini-bryllupsfest for mine kolleger på balkongen min, jeg har plass til totalt 10 stk(inkluderer meg og mannen), kan hende jeg har to omganger, kommer an på hvor "populær" jeg er:P Invitasjonen blir først-til-mølla-prinsippet. Anyway, jeg tenkte å bare invitere på litt lett fingermat og alkoholfri drikke(de får selvsagt lov til å ta med vin osv. selv), og ikke full middag. Det har jeg rett og slett ikke plass til, eller kjøkkenkapasitet for den saks skyld. Jeg har laget en liste over ting jeg tror jeg enkelt skal få til å lage uten for mye jobb, alt blir smått og "bite-sized," med og uten "tannpirker" gjennom. Lomper med kremost, røkt laks og spinat/ruccola Halve kokte egg, noen toppet med kaviar og noen med majones. Salt og persille Kjøttboller i tomatsaus(mannen lager noen skikkelige gode kjøttboller, og de er vel de som tar mest tid). Kjip kald? Mini-pizza(sånne små runde fra ristorante?), men er kanskje kjip kald? Vårruller(blir kjøpt) og søt chillisaus, også kjip kald? Loff med majones, reker og sitronsaft Kjeks, ost, fikenmarmelade og honningnøtter. Bekymrer meg mest for osteinnkjøpet, kan lite om ost, og føler jeg bør ha en 2-3 sorter å velge mellom? Baklava(kjøpes) Kokosmuffins med smørkrem med lime Iste, brus, eplejuice/cider Enkelt fruktfat Solkrem for de som vil ha (Jeg er rødhåra, får fnatt om jeg ikke har minst 30faktor i hus:P ) Bør jeg ha tallerkener eller bare servietter? Tilby kaffe? Drikker ikke kaffe så har jo ikke trakter, pluss at balkongen min kan bli veldig varm. Har parasoll og vifte, kan låne meg en parasoll ekstra. Har en kollega som ikke tåler hverken gluten eller melkeprodukter, vil ikke risikere at hun ikke kan smake på noe. Kokosmuffinsene kan lages uten begge deler om jeg bruker melkefritt smør. Andre forslag? Ting jeg må tenke på? Hjelp😅 Anonymkode: a8195...5ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå