Gå til innhold

Er super lei meg. Non har stjålet posten min

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte en ansiktspleie til 2000kr. Pakken ble levert i min postkasse på fredag, og jeg kom hjem i dag for å sjekke, og der lå den ikke. Dette er en vare som er dyr, og har allerede sendt inn mail til blivakker, da pakken kom fra de. Er det noen som har erfaring med det her. Får jeg ny pakke tilsendt, eller får jeg pengene tilbake? Er så utrolig uhyggelig av folk å stjele pakkene til andre. 

Anonymkode: bd871...187

Videoannonse
Annonse
Gjest QL2yBCGXlW
Skrevet

Du får enten ny eller pengene tilbake

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du må anse pengene som tapt. 
Kjøp større postkasse og kanskje også lås. 

Anonymkode: 227b1...c19

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Cecilie Sadberg skrev (20 minutter siden):

Du får enten ny eller pengene tilbake

Selvsagt gjør man ikke det. Pakken er beviselig levert, da slutter ansvaret for selger/leverandør. 

Anonymkode: d0177...1a4

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at den faktisk ble levert, da? Jeg har opplevd å få varsel om at pakke er levert i postkassen, men den dukket opp først tre uker senere (når butikken alt hadde sendt erstatning). Den gang var jeg riktignok hjemme og kunne sjekke kassa raskt, så jeg visste ingen andre kunne ha nappet den til seg.

Anonymkode: 9daac...dfd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skjer ofte dessverre. Få levert dyre pakker til utleveringssted neste gang. 

Anonymkode: 2177a...0ad

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Du får nok verken penger tilbake eller ny pakke. Ansvaret ligger på deg i og med at du har bestilt en pakke på døra di - og ikke kommer hjem før 2 dager senere. Da kan man egentlig nesten tenke seg at den pakken blir stjålet, ja. 

Hvorfor tok du levering på den måten, når du ikke er hjemme en gang? Nei, man skal ikke stjele, men slik som ting er så er det jo nesten selvfølgelig at pakken blir stjålet dessverre. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo prøve å anmelde, men er nok lite vits.

Anonymkode: 7d4b9...910

• Liker 2
Skrevet

Butikken er hvertfall ikke ansvarlig.. de har sendt pakken til posten og posten har levert der du har bedt dem levere.. det at du ikke tar inn pakken er jo din feil

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Typisk postnord/helt hjem

Anonymkode: abdd2...31a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
kraftwerk skrev (5 minutter siden):

Du får nok verken penger tilbake eller ny pakke. Ansvaret ligger på deg i og med at du har bestilt en pakke på døra di - og ikke kommer hjem før 2 dager senere. Da kan man egentlig nesten tenke seg at den pakken blir stjålet, ja. 

Hvorfor tok du levering på den måten, når du ikke er hjemme en gang? Nei, man skal ikke stjele, men slik som ting er så er det jo nesten selvfølgelig at pakken blir stjålet dessverre. 

Det er jo ikke alltid man kan velge leveringstid, da. 

Anonymkode: 26f27...82b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du må snakke med de som leverte pakken. De som har ansvaret.

Anonymkode: adcd0...3c7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
kraftwerk skrev (6 minutter siden):

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du kan jo prøve å anmelde, men er nok lite vits.

Milky skrev (2 minutter siden):

Butikken er hvertfall ikke ansvarlig.. de har sendt pakken til posten og posten har levert der du har bedt dem levere.. det at du ikke tar inn pakken er jo din feil

Alle dere som sier at butikkene ikke er ansvarlige, det stemmer. Men jeg bestilte noe hos NAKD og den pakken ble også stjålet. Da slettet de min faktura. Så hva problemet med å få nye varer er, det vet jeg ikke

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Alle dere som sier at butikkene ikke er ansvarlige, det stemmer. Men jeg bestilte noe hos NAKD og den pakken ble også stjålet. Da slettet de min faktura. Så hva problemet med å få nye varer er, det vet jeg ikke

Hele poenget er at når butikken ikke er amsvarlig så skal ikke de refundere deg. De skal ikke tape penger på at du eller posten har vært uansvarlige. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
kraftwerk skrev (9 minutter siden):

Jeg bestilte pakken på en mandag, og fikk beskjed den samme dagen at jeg skulle i begravelse. Så ble vekke på denne måten. Er ikke min feil. Trodde jeg kom til å være hjemme på det tidspunktet 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg bestilte pakken på en mandag, og fikk beskjed den samme dagen at jeg skulle i begravelse. Så ble vekke på denne måten. Er ikke min feil. Trodde jeg kom til å være hjemme på det tidspunktet 

Det er uheldig, men pakken er vekk. Gå for utlevering neste gang.

Anonymkode: 49b5a...ecc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du må snakke med de som leverte pakken. De som har ansvaret.

Anonymkode: adcd0...3c7

De har ikke lengre ansvar når pakken er levert.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har du spurt naboene om de har fått pakken i sin postkasse ved en feil?

Anonymkode: 89639...e7a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du må jo sette lås på postkassen din da og velge henting på utleveringssted i stedet for i postkassen din.

Anonymkode: fcb83...a6c

AnonymBruker
Skrevet

Dette er grunnen til at jeg alltid velger å hente pakker på utleveringssted.

Anonymkode: 804d9...4de

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...