Gå til innhold

Redd for spontanabort, erfaring med utflod. Obs bilde

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. I januar hadde jeg en spontanabort i uke 6+0. Nå er jeg gravid 5+4, og er naturligvis veldig redd for å miste igjen.. igår pluss i dag hadde jeg dette utflodet i trusa (minste i går, litt mer i dag). Hva er deres erfaring? Uskyldig eller ny abort på vei?

vet ingen kan gi fasit, vil bare høre deres erfaringer. 

903B5963-655E-40B5-9BDF-7072F7CA0CDF.jpeg

294098BA-82A2-4661-9750-EF7B9AAD2B32.png

Anonymkode: 74bdb...67d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Festeblødnig?

Anonymkode: 2ae1f...55e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Festeblødnig?

Anonymkode: 2ae1f...55e

Kan det komme så sent da? Har alt fått 2-3 på clearblue digital tidligere i uken.. 

Skrevet

Uskyldig. Slimhinnene er ekstremt lettblødelige i graviditeten.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sånn, det gikk helt fint ❤️

Anonymkode: 973ce...5b9

AnonymBruker
Skrevet
Lorieen skrev (1 minutt siden):

Uskyldig. Slimhinnene er ekstremt lettblødelige i graviditeten.

🤞🏻❤️

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde sånn, det gikk helt fint ❤️

Anonymkode: 973ce...5b9

godt å høre 🥰

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to barn, og mellom disse to mistet jeg to ganger rundt uke 5-6. Spontanabortene begynte med den type utflod som du viser bilde av, men det samme skjedde ved siste graviditet som altså gikk bra. Jeg tror ikke du kan konkludere med noe, du må bare vente og se. Jeg bestilte flere tidlige ultralyder med sistemann for å vite om det gikk bra eller ikke.

Anonymkode: 49b15...c44

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har to barn, og mellom disse to mistet jeg to ganger rundt uke 5-6. Spontanabortene begynte med den type utflod som du viser bilde av, men det samme skjedde ved siste graviditet som altså gikk bra. Jeg tror ikke du kan konkludere med noe, du må bare vente og se. Jeg bestilte flere tidlige ultralyder med sistemann for å vite om det gikk bra eller ikke.

Takk. Det er jo det jeg er litt redd skjer igjen, men greit å vite at det kan gå begge veier også for samme person. 
klarer du å huske hvor lenge slik utflod varte før det utviklet seg ved abortene? Og om det var andre forskjeller fra da og  den siste gangen det gikk bra? ☺️

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat sånn begynte det hos meg, jeg var da i uke 10, slimete brunt utflod. Kom på ultralyd og fosteret hadde vært død i en uke… så ble jeg gravid på nytt, og opplevde akkurat det samme da jeg var i uke 8, slimete brunt utflod, alt var bra på ultralyd og er fortsatt gravid i uke 15 nå☺️ Hadde av å på med sånn utflod i en uke, så her har det gått begge veier. Var 100% sikker på at jeg mistet igjen da det dukket opp for andre gang, men heldigvis ikke! Eneste du kan gjøre ettersom du er så tidlig er å få målt hcg med blodprøve for å se at det øker riktig, eller vente til du er i uke 7 for å se om det er noe liv! Krysser fingrene 🤞🏻

Anonymkode: fe5cd...793

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk. Det er jo det jeg er litt redd skjer igjen, men greit å vite at det kan gå begge veier også for samme person. 
klarer du å huske hvor lenge slik utflod varte før det utviklet seg ved abortene? Og om det var andre forskjeller fra da og  den siste gangen det gikk bra? ☺️

Jeg mener det varte en uke, og tiltok gradvis, ved abortene. Ved graviditeten som gikk bra, så varte det kortere, mener jeg. Noen få dager, kanskje. Såpass kort at jeg skjønte at det kunne ha gått bra, i alle fall.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg mener det varte en uke, og tiltok gradvis, ved abortene. Ved graviditeten som gikk bra, så varte det kortere, mener jeg. Noen få dager, kanskje. Såpass kort at jeg skjønte at det kunne ha gått bra, i alle fall.

Altså, det tok en ukes tid med utflod før jeg begynte å blø ordentlig. Kanskje litt kortere.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde småblødninger / mer blod på papiret enn du viser på bildene innimellom i uke 5, 6 og 7 og 8 under min forrige graviditet, og alt var bra ♥️ 

Anonymkode: e438f...a0e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Altså, det tok en ukes tid med utflod før jeg begynte å blø ordentlig. Kanskje litt kortere.

Takk for svar!

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat sånn begynte det hos meg, jeg var da i uke 10, slimete brunt utflod. Kom på ultralyd og fosteret hadde vært død i en uke… så ble jeg gravid på nytt, og opplevde akkurat det samme da jeg var i uke 8, slimete brunt utflod, alt var bra på ultralyd og er fortsatt gravid i uke 15 nå☺️ Hadde av å på med sånn utflod i en uke, så her har det gått begge veier. Var 100% sikker på at jeg mistet igjen da det dukket opp for andre gang, men heldigvis ikke! Eneste du kan gjøre ettersom du er så tidlig er å få målt hcg med blodprøve for å se at det øker riktig, eller vente til du er i uke 7 for å se om det er noe liv! Krysser fingrene 🤞🏻

Anonymkode: fe5cd...793

Takk for svar. Det er godt å vite at det kan gå begge veier. Var det forskjell i mengde eller hyppighet disse to gangene for deg? Hva med dine andre symptomer?

ja det blir nok tidlig ultralyd denne gangen!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde småblødninger / mer blod på papiret enn du viser på bildene innimellom i uke 5, 6 og 7 og 8 under min forrige graviditet, og alt var bra ♥️ 

Anonymkode: e438f...a0e

Tusen takk ❤️ Håper det går fint her og! 

AnonymBruker
Skrevet

I dag har det kommet helt klar rosa på papiret en gang så føler det ikke går veien her igjen 😔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...