Gå til innhold

Folk som sover med hund i senga og nedprioterer partner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser der det er mange gode forhold som er healthy men slår opp pga hund osv, men har mer med at partner behandler hunden som sitt barn og ikke lærer hunden osv.

kall meg sær men for meg vil hund alltid bare være hund for meg. Vil elske dem og alt men de får ikke være med meg over alt eller ligge med meg i sengen, jeg hater ikke hunder men hater bare hvordan folk oppdrar dem og bortskjemmer dem. Hører mange som slår opp eller ikke vil være sammen med en person pga personen ikke vil ha hunden i senga og sove med den. Jeg mener jeg forstår meg på det. En hund tilhører ikke i senga eller i et soverom. Jeg liker det rent, liker ikke tanken på at en hund skal komme opp med de skitne labbene opp senga.

og ser at sånt ødelegger i et forhold pga begge part er uenige. Den andre vil kanskje kose og spoone med partneren uten en hund i veien og i senga, mens den andre vil ligge og kose med hunden ved siden av seg. Jeg ser at ene partner som ikke vil ha hund i seng eller behandle hund som barn ofte synes det blir veldig masete med en hund som krever masse oppmerksomhet fra dag til natt at hunden kommer først. Hva synes dere om slikt har dere vært sammen med noen som er litt mer hunde gal? 

Anonymkode: 22134...8bd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Marte79
Skrevet

Hunden kommer alltid først for meg 🙂 Han var der før partneren kom og han er faktisk som et barn for meg. Samboeren er veldig glad i bikkja mi også, det var faktisk samboeren som foreslå at bikkja får sove på senga fordi det er så koselig. Samboeren sier selv «vi må jo bortskjeme hunder litt, siden de blir ikke så gamle». Hadde samboeren ikke likt bikkja mi, hadde det heller ikke blitt noe forhold. Hunden min er en del av familie, så enkelt er det.

Skrevet

Vi sover alle sammen: hund, barn og mann😄 alle er fornøyde. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke taklet å dele seng med hunder, katter e.l., nei.
Det hadde blitt utrolig slitsomt å måtte skifte på senga hver dag eller flere ganger om dagen.

Anonymkode: 9a658...d4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...