Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er redd min kommer til å gå fort.

Sist så startet riene kl 19, og hun kom 7 timer senere. 

Redd for at samboer ikke rekker å levere 3 åringen til min mor som bor 1 time unna. Evt at min mor kommer seg hit.

Anonymkode: fd0bb...1dc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dere må jo bare ha en plan på at mor evt kommer til dere så fort riene starter, hvis det er fare for at det går fryktelig fort med deg så får du vel en ambulanse også å da får far bare komme etter når han kan. 

Anonymkode: a10b7...7b9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min første fødte jeg på 6 timer, min andre fødte jeg på 4 timer og nå er jeg spent på om det går fortere med tredjemann i magen når han kommer til sommeren. 

Skjønner du tenker på det, men kanskje moren din kan komme å bo hos dere uken før termin? Hvis det funker for moren din også såklart. 

Anonymkode: 620a3...305

Skrevet

Jeg har bare født en gang, men det tok 2 timer fra vannet gikk og at riene startet og til ungen var ute. Om jeg skulle blitt gravid igjen kommer det å rekke å få både meg og mannen til sykehuset før barnet er ute min største frykt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Min første fødte jeg på 6 timer, min andre fødte jeg på 4 timer og nå er jeg spent på om det går fortere med tredjemann i magen når han kommer til sommeren. 

Skjønner du tenker på det, men kanskje moren din kan komme å bo hos dere uken før termin? Hvis det funker for moren din også såklart. 

Anonymkode: 620a3...305

Hun jobber fullt og kan liksom ikke ta seg fri i en uke i strekk om ungen ikke kommer da. Første kom 9 dager over termin, så hun kan ikke bo her 20 dager i strekk for å vente 😫

Ikke lett dette.

Anonymkode: fd0bb...1dc

AnonymBruker
Skrevet

Med første: åtte timer modning, tre timer aktiv fødsel.

Med andre: fem timer modning, en time aktiv fødsel.

Ville hatt en avtale med en nabo eller lignende som kunne sett til førstemann til moren din kommer dersom det går veldig fort. 

Anonymkode: 68c15...a5d

AnonymBruker
Skrevet

1: 11 t

2: 50 min. Ble uplanlagt hjemmefødsel

Anonymkode: 4d45b...320

Skrevet

Nr 1: 16 timer

Nr 2: 2 timer

Nr 3: 24 minutter

Det er uvanlig at en fødsel går så fort at man ikke rekker sykehuset, så jeg ville ikke bekymret meg nevneverdig for det, særlig når forrige fødselen var av normal lengde. Kanskje kan moren din og samboeren din kjøre samtidig og møtes og overlevere barnet på halvveien, så sparer dere litt tid? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...