AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #1 Skrevet 24. april 2022 Jeg har nå blitt delvis sykmeldt og skal ha første samtale med leder i morgen om tilrettelegging. Det er flere grunner her, både jobb og helse. Jeg har en kronisk sykdom som gir meg litt lavere energi, men jeg har aldri tidligere merket at det har gått utover min arbeidsevne (alltid jobbet 100 %). Men jeg tror også jeg nå er utslitt pga leders manglende evne til å planlegge. Jeg opplever at lederen vår gjerne tar ting fra uke til uke, som gjør ting litt uoversiktlig - og til tider mildt kaotisk. Dette mener jeg gjør meg ekstra stressa i jobben. Er det noen måte jeg kan legge dette frem på så sjefen føler jeg sier ifra om hva JEG har behov for, og ikke hva jeg syns hun gjør "feil"? Jeg må si vi er grunnleggende ganske forskjellige, og jeg opplever henne som ganske rotete, så jeg er litt redd for at dette er et personlighetstrekk som vanskelig lar seg endre. 😕 Anonymkode: 9a18a...fe7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå