AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #1 Del Skrevet 24. april 2022 Er det så bra som alle skal ha det til? Har ekstremt tykt hår som lett floker og er vanskelig å gre ut etter vask. Så vurderer å prøve Olaplex. Må jeg ha full pakke for å få effekt, eller kan jeg beholde shampo og balsam jeg bruker nå og kjøpe Olaplax kur, leave in balsam eller olje? Anonymkode: ec4fa...4d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 24. april 2022 #2 Del Skrevet 24. april 2022 Jeg har Olaplex nr.0, 3, 4, 5 og 6. Vil ikke si det er så mye bedre enn mye annet egentlig. Men jeg bruker bare frisørkjøpte hårpleieprodkter da, så det jeg bruker er bra uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #3 Del Skrevet 24. april 2022 Vurderer å kjøpe 4, 5, 6, 7 og 8, (leste her inne at å blande 6 og 7 var så bra) men skulle gjerne ha droppet noe hvis det blir litt smør på flesk. Anonymkode: ec4fa...4d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #4 Del Skrevet 24. april 2022 Jeg har brukt nr 3 og nr 6 i 6 mnd og ser ikke stor forbedring. Håret mitt er supertynt og jeg håpet den skulle virke ift at håret mitt brekker lett. Men ser ikke slik ut. Bruket også sjampo og kur fra Kerastase og Briogio. Bruker de når jeg vasker håret 2 ganger i uka. Mulig jeg burde vaske håret oftere. Vet ikke Anonymkode: 8fc1a...881 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #5 Del Skrevet 24. april 2022 Bruker nr 3. Håret mitt er svært tynt, krøllete og slites veldig bak. Jeg bruker altså nr 3 og er veldig fornøyd. Ingen frizz Anonymkode: cbc94...9bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå