Gjest Purple Skrevet 4. november 2005 #1 Skrevet 4. november 2005 Har lasta ned noen mp3-filer, og det står at filtypen er mp3, men alle filnavnene slutter med .1 (f.eks. Barcelona.1) og jeg får ikke spilt dem. Hva gjør jeg med det?
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2005 #4 Skrevet 5. november 2005 Bruker du windows media player? Da får man som oftest opp en feilmelding og info om evt. tillegg man må laste ned for å spille av fila.(når du dobbeltklikker på den)
Gjest Purple Skrevet 5. november 2005 #5 Skrevet 5. november 2005 Jeg har prøvd flere forskjellige spillere, men ingen gir noen opplysende feilmeldinger...
Gjest Purple Skrevet 5. november 2005 #7 Skrevet 5. november 2005 (endret) I Explorer, under Type står det "MPEG Layer 3 Audio", som det står på alle de andre MP3-filene mine. Mens under Navn står xxx.1 Så egentlig ser det ut som det er MP3-filer som bare har en ekstra ".1" i filnavnet. Men det hjelper altså ikke å fjerne dette i filnavnet. Men nå laster jeg ned albumet på nytt, så da blir det forhåpentligvis ikke noe problem. Endret 5. november 2005 av Purple
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå