Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Erfaringer?

Jeg trenger kjøleskap, oppvaskmaskin, induksjonstopp, microovn og selvrensende stekeovn.

Anonymkode: 6b60c...1fc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat overtatt et hus som har noen av disse fra ikea. Jeg er IKKE fornøyd med oppvaskmaskinen, den skal liksom være smart og ikke kjøre lengre program enn nødvendig (altså sensor på når det er rent), problemet er bare at mye ikke er rent når programmet avslutter, som tvinger meg til å måtte kjøre unødvendig lange programmet bare for å være sikker

Anonymkode: 22c75...74f

AnonymBruker
Skrevet

Vet du hva den heter (så jeg evt styrer unna den) og hvor lenge må du kjøre maskinen for å få det rent?

Gjest lurven
Skrevet

De er helt greie, oppvaskmaskinen er ikke helt grei

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt komfyr, platetopp, ventilator og oppvaskmaskin fra IKEA.

Det eneste som er brukendes er ventilatoren. Resten har vært den verste dritten jeg har vært borti. Eneste bra var at de gikk raskt i stykker så jeg kunne bytte ut med ndre merket.

Anonymkode: 0757c...605

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi er heller ikke fornøyd med opppvaskmaskin. Det andre er bra.

Anonymkode: c03e0...e2f

AnonymBruker
Skrevet

Ikke hvitevarer, men blandebatteri. Ifølge en rørlegger jeg kjenner, er det noe dritt. Men da det ble feil på det, var Ikea veldige raske med å bytte det. Du kan søke produktene opp på test.no og ser om det står noe der.

Anonymkode: 299e0...5fa

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg aldri kjøpt.

Av samme grunn som jeg unngår mange av produktene deres. Gidder ikke ta bussen til ikea, uansett om det er for nytt sengetøy (bare de passer til ikea dynene), eller lyspærer, eller reklamasjon.

Anonymkode: 662f6...51e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hadde jeg aldri kjøpt.

Av samme grunn som jeg unngår mange av produktene deres. Gidder ikke ta bussen til ikea, uansett om det er for nytt sengetøy (bare de passer til ikea dynene), eller lyspærer, eller reklamasjon.

Anonymkode: 662f6...51e

Produktene til Ikea er stort sett av god kvalitet. Har mye av det i hjemmet mitt, og det holder seg like bra som om jeg hadde kjøpt på Skeidar, Bohus eller andre steder.

Men siden Ikeas spesialitet er møbler, og ikke hvitevarer, så er det vel en gjengs mening at dette ikke er bra. Men hvorfor fortsetter de å selge det og utvikle nye modeller om det bare ble reklamasjoner av det?

Og for å si det sånn, har hatt hvitevarer fra anerkjente merker som Electrolux og Siemens, og det har vært mye problemer.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Vet du hva den heter (så jeg evt styrer unna den) og hvor lenge må du kjøre maskinen for å få det rent?

Vet ikke hva den heter dessverre. En annen ting jeg misliker med den er at den er liten (selv om det ser ut som standard størrelse), og skuffen for glass er så håpløst laget at det ikke er mulig å utnytte plassen der

Anonymkode: 22c75...74f

AnonymBruker
Skrevet

leide en leilighet som hadde ikea kjøkkeninnredning, men var noe galt med komfyren og oppvaksmaskinen var håpløs. Uff liker ikke ikea sitt. 

Anonymkode: 6c705...892

AnonymBruker
Skrevet

STYR UNNA!!!!

Anonymkode: cf4c0...22b

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Men siden Ikeas spesialitet er møbler, og ikke hvitevarer, så er det vel en gjengs mening at dette ikke er bra. Men hvorfor fortsetter de å selge det og utvikle nye modeller om det bare ble reklamasjoner av det?

Fordi de ikke gjør det. Det er Electrolux og Bosch og andre som lager hvitevarene, men de merkes med IKEA-logo. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Produktene til Ikea er stort sett av god kvalitet. Har mye av det i hjemmet mitt, og det holder seg like bra som om jeg hadde kjøpt på Skeidar, Bohus eller andre steder.

Og for å si det sånn, har hatt hvitevarer fra anerkjente merker som Electrolux og Siemens, og det har vært mye problemer.

De hvitevarene jeg har fra Ikea er fra Electrolux. Stekeovn og komfyr. Ikke noe å klage på her i alle fall. 

Anonymkode: 6ea93...050

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...