Gå til innhold

Nintendo switch

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har kjøpt meg Nintendo Switch, og skjønner ikke helt dette med spill. Jeg kan jo kjøpe spill direkte i e-shop. Men der finner jeg ikke super mario galaxy og slikt som jeg vil spille. Etter litt søking skjønner jeg at jeg ikke vil finne super mario 3D All-Stars til kjøp i shop’en. Men så finner jeg dette i nettbutikken til elkjøp og slikt? Hvordan fungerer det med fysiske spill opp i mot switch? Prøvd å google, men står ingenting. Kommer spillet i SD-kort liksom? 
Håper noen kan forklare meg dette, for det er mest mario jeg har lyst til å spille foreløpig😊

Skrevet

ser slik ut

switch.jpg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøper du fysisk så får du et kort som du setter ned i toppen der hvor det står «game card». Ikke mer hokus pokus en det. Husk å ha et minnekort, for minnet som er på nintendoen kan gå fort. 

Anonymkode: 4a8cd...f89

• Liker 1
Skrevet

Et lite tips er at du får lånt switch-spill på biblioteket. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Pizzaelskeren skrev (På 24.4.2022 den 14.34):

Hei! Jeg har kjøpt meg Nintendo Switch, og skjønner ikke helt dette med spill. Jeg kan jo kjøpe spill direkte i e-shop. Men der finner jeg ikke super mario galaxy og slikt som jeg vil spille. Etter litt søking skjønner jeg at jeg ikke vil finne super mario 3D All-Stars til kjøp i shop’en. Men så finner jeg dette i nettbutikken til elkjøp og slikt? Hvordan fungerer det med fysiske spill opp i mot switch? Prøvd å google, men står ingenting. Kommer spillet i SD-kort liksom? 
Håper noen kan forklare meg dette, for det er mest mario jeg har lyst til å spille foreløpig😊

Mener 3D All Stars var ett limited edition spill, som bare var i salg under Mario-jubileet forrige år. Men ser du fortsatt finner spillet i fysisk format 👍

Anonymkode: d56b0...216

Skrevet
Tiramy skrev (47 minutter siden):

Et lite tips er at du får lånt switch-spill på biblioteket. 

Oi, det var et godt tips! Skal sjekke det ut😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Mener 3D All Stars var ett limited edition spill, som bare var i salg under Mario-jubileet forrige år. Men ser du fortsatt finner spillet i fysisk format 👍

Anonymkode: d56b0...216

Jeg fikk kjøpt det billig fra en elkjøpbutikk som hadde det liggende. Ble fysisk, men det får gå😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...