Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei, kunne noen hjulpet meg med hvordan jeg skal referere til denne siden https://davidwees.com/content/what-is-conceptual-understanding/ i hovedsak i litteraturlisten men gjerne også i eventuelt teksten?. 

Anonymkode: dedaf...8ea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kildekompasset.no

Anonymkode: a4bee...898

AnonymBruker
Skrevet

sokogskriv.no. Du sier jo ikke en gang hvilken referansestil det er snakk om. 

Anonymkode: ab1e4...861

AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker skrev (1 time siden):

sokogskriv.no. Du sier jo ikke en gang hvilken referansestil det er snakk om. 

Anonymkode: ab1e4...861

Glemte helt å skrive det, beklager. Det er apa 7 det er snakk om. Synes siden er veldig forvirrende. Han jeg skriver masteren med har brukt den, og han klare ikke å bruke apa 7th. Så har måtte gå igjennom hele oppgaven vår i dag og fikse på alt han har bidratt med. 😓 også har han generelt ikke bidratt med så mye, så vil ikke fjerne det lille han har bidratt med heller.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Glemte helt å skrive det, beklager. Det er apa 7 det er snakk om. Synes siden er veldig forvirrende. Han jeg skriver masteren med har brukt den, og han klare ikke å bruke apa 7th. Så har måtte gå igjennom hele oppgaven vår i dag og fikse på alt han har bidratt med. 😓 også har han generelt ikke bidratt med så mye, så vil ikke fjerne det lille han har bidratt med heller.

Hvorfor får han navnet sitt på oppgaven om han ikke bidrar? 

Anonymkode: df03c...ac5

AnonymBruker
Skrevet

Last ned og bruk zotero, både inne i word men også i nettleseren funker uansett stil du skal sitere i og mye lettere og holde styr på.

Anonymkode: 28676...3af

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor får han navnet sitt på oppgaven om han ikke bidrar? 

Anonymkode: df03c...ac5

Han er ny i landet på utveksling, ny undervisningsmetode, sikkert helt andre krav her på prosjekter enn det han har i hjemlandet og det er helt tydelig at de har en annen referansestil som jeg ikke skjønner bæret av. Og så lenge han viser en viss interesse og prøver sitt beste så er det greit for meg at han får navnet sitt på oppgaven.

Last ned og bruk zotero, både inne i word men også i nettleseren funker uansett stil du skal sitere i og mye lettere og holde styr på.

Anonymkode: 28676...3af

tusen takk for tips. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...