AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #1 Skrevet 24. april 2022 Spørsmålet ligger i overskriften, men håndterer dette svært dårlig selv, og er trener på å være konfliktsky, da jeg tidligere ofte havnet i konflikter med andre. Nå har jeg havnet på arbeidsplass med en person som har såret meg veldig mye, og vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til den personen. Anonymkode: 728cb...d68
Gjest QL2yBCGXlW Skrevet 24. april 2022 #2 Skrevet 24. april 2022 Pleier å ignorere de totalt, MED MINDRE jeg MÅ snakke med de om jobbrelaterte ting. Og snakker aller helst ikke med de, eller om de. Anbefaler det her. Havnet tidligere i konflikter med andre også, og når jeg lærte denne teknikken, så var livet mye fredeligere generelt. Bare lat som at de ikke eksisterer
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #3 Skrevet 24. april 2022 Med kald og avmålt høflighet. Det er det jeg prøver på i alle fall, usikker på om det lykkes. Anonymkode: f9127...ec9 1
Gereon Rath Skrevet 24. april 2022 #4 Skrevet 24. april 2022 En slik person er død i mine øyne, altså personen eksisterer ikke lenger. 1
anonymbruker2312 Skrevet 24. april 2022 #5 Skrevet 24. april 2022 Jeg kommuniserer ikke med slike folk bortsett fra hvis det har noe med jobb å gjøre. Ellers kan vi fint stå ved siden av hverandre og jeg er totalt stille. 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #6 Skrevet 24. april 2022 Prøver å snakke med dem. Hvis det ikke virker tar jeg avstand. Er høflig og vennlig men ikke noe mer. Anonymkode: 2365d...9be
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #7 Skrevet 24. april 2022 Bearbeide og ignorer hvis jeg kan. Hvis det er et menneske jeg må ha med å gjøre er jeg vennlighet selv. De skal ikke ha noen negativ makt over meg. Anonymkode: 9ce8c...f2a 1 1
GammelKaktus Skrevet 24. april 2022 #8 Skrevet 24. april 2022 I et slikt tilfelle så ville jeg bare oppført meg relativt normalt, hilser selvsagt og prater nå man må om jobb men ikke noe mer.
Gjest Warrior Skrevet 24. april 2022 #9 Skrevet 24. april 2022 Unngår de så godt jeg kan. Kan jeg ikke unngå de så later jeg som ingenting. Ser ikke på personen en gang. Det er det beste for meg ellers ender det med at jeg blir sint og havner i krangel med personen.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #10 Skrevet 24. april 2022 Jeg klarte å få en av mobberne mine som psykolog. Da sa jeg ifra til psykologen mens andre var rundt at hun var en av grunnene til at jeg nå går til psykolog. Hun var ikke den eneste grunnen så klart, men jeg ble mobbet hele barndommen og hun var en av mobberne. Anonymkode: 4c1cd...7d1 1 3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #11 Skrevet 24. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg klarte å få en av mobberne mine som psykolog. Da sa jeg ifra til psykologen mens andre var rundt at hun var en av grunnene til at jeg nå går til psykolog. Hun var ikke den eneste grunnen så klart, men jeg ble mobbet hele barndommen og hun var en av mobberne. Anonymkode: 4c1cd...7d1 Anonymkode: 733d7...1e6
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #12 Skrevet 24. april 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg klarte å få en av mobberne mine som psykolog. Da sa jeg ifra til psykologen mens andre var rundt at hun var en av grunnene til at jeg nå går til psykolog. Hun var ikke den eneste grunnen så klart, men jeg ble mobbet hele barndommen og hun var en av mobberne. Anonymkode: 4c1cd...7d1 Oi, jeg klarer ikke å forestille meg hvordan jeg ville reagert i en slik situasjon🥺 Så bra du ga beskjed på en sånn måte😍 Hvordan reagerte bølla????? Anonymkode: 9066a...452 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #13 Skrevet 24. april 2022 Jeg tilgir de og går videre i livet mitt uten de. Da får jeg det bedre med meg selv. Anonymkode: 36c64...37f
Silva Pluvialis Skrevet 24. april 2022 #14 Skrevet 24. april 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg klarte å få en av mobberne mine som psykolog. Da sa jeg ifra til psykologen mens andre var rundt at hun var en av grunnene til at jeg nå går til psykolog. Hun var ikke den eneste grunnen så klart, men jeg ble mobbet hele barndommen og hun var en av mobberne. Anonymkode: 4c1cd...7d1 Fikk du bytte psykolog, eller måtte du holde ut med henne? Ba hun om unnskyldning? Eller hvordan endte dette?
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #17 Skrevet 24. april 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Anonymkode: 733d7...1e6 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Oi, jeg klarer ikke å forestille meg hvordan jeg ville reagert i en slik situasjon🥺 Så bra du ga beskjed på en sånn måte😍 Hvordan reagerte bølla????? Anonymkode: 9066a...452 Tvillingsjel skrev (2 minutter siden): Fikk du bytte psykolog, eller måtte du holde ut med henne? Ba hun om unnskyldning? Eller hvordan endte dette? Takk. Jeg gikk rett etter jeg sa ifra så aner ikke hvordan psykologen reagerte. Før hun fikk meg som pasient hadde hun fått vite av en annen psykolog min historikk så hun visste at jeg gikk til psykolog blant annet fordi jeg var blitt mobbet gjennom hele oppveksten. Da hun tok meg som pasient føltes det som et nytt overtramp og da var jeg helt uinteressert i noen unnskyldning. Jeg ville bare komme meg vekk og slippe ydmykelsen av å ha en av mine mobbere som psykolog. Jeg fikk ny psykolog. Anonymkode: 4c1cd...7d1 5
Silva Pluvialis Skrevet 24. april 2022 #18 Skrevet 24. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk. Jeg gikk rett etter jeg sa ifra så aner ikke hvordan psykologen reagerte. Før hun fikk meg som pasient hadde hun fått vite av en annen psykolog min historikk så hun visste at jeg gikk til psykolog blant annet fordi jeg var blitt mobbet gjennom hele oppveksten. Da hun tok meg som pasient føltes det som et nytt overtramp og da var jeg helt uinteressert i noen unnskyldning. Jeg ville bare komme meg vekk og slippe ydmykelsen av å ha en av mine mobbere som psykolog. Jeg fikk ny psykolog. Anonymkode: 4c1cd...7d1 Forstår veldig godt at du ikke ønsker henne som psykolog. Det blir nesten umulig å skulle bearbeide traumene med den personen som har forårsaket dem.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #19 Skrevet 24. april 2022 Det er ikke så mange som har gjort meg vondt, men jeg kjenner dessverre på en bitterhet overfor de få som har gjort det. Jeg klarer ikke å være «the bigger person». Jeg unngår så langt det lar seg gjøre å tenke på de. Jeg unngår å snakke om dem så langt det lar seg gjøre. Dessverre har en av dem også gjort min mor vondt, og hun har veldig behov for å snakke om det med meg. Hun har også utviklet en bitterhet. Anonymkode: c67d5...62e 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #20 Skrevet 24. april 2022 Bitter, ønsker personen alt vondt, skadefro, gjør ting i tankene som ikke egner seg på trykk mot personene, hevngjerrig og hatefull, men det er ikke på ingen måte akseptable følelser i samfunnet og er riktig så tabu, så utad er jeg avmålt og "forsonende" og nøytral. Hvis jeg havner i situasjoner hvor jeg må snakke om sjefen min som ga meg panikk angst, manipulerte meg til å tro at jeg ikke klarer meg og er ressursvak og gjorde at det tok meg to år å bygge opp selvtilliten igjen, sier jeg at det tilhører fortiden og at hun ikke har noen rolle i mitt liv lenger, mens jeg inni meg har lyst til å kaste henne i sjøen fra en båt og se henne synke til bunns eller at hun blir mobbet ut av jobben hun har nå, slik hun gjorde mot meg. Jeg har vanskelig for å bearbeide ting og legge ting bak meg. Jeg ønsker dessuten som slo og sparket meg og utøvde vold mot meg på barneskolen og lærerne som visste men dekket over det alt vondt Anonymkode: ba202...f10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå