AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #1 Skrevet 24. april 2022 "jeg har så mye mer bamser hos pappa? " Jeg har 3 såpebobler hjemme hos mamma, det er 2 flere enn her hos deg". Er dette normalt? En kamp om å få mest eller få det til å virke at det er bedre hos den ene? Anonymkode: 5dabd...267
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #3 Skrevet 24. april 2022 Helt vanlig. Jeg pleier bare spørre nysgjerrig om bamsene eller såpeboblene, så det blir en koselig snakkestund i stedet for en kamp om hvem som er kulest. Anonymkode: 19f8d...eb0 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #4 Skrevet 24. april 2022 Det høres da fullstendig normalt og hverdagslig ut, hva mener du? Skulle det være noe sykelig, eller problematisk, eller unormalt ved slike utsagn? Barn med ett hjem sier også sånn: Pappa gir oss mer lørsdagsgodt. Mamma låner alltid bort mobilen sin, det gjør aldri du. Jeg vil ikke på hytta, jeg har færre bamser der. Hos mormor er det finere dopapir enn vi har. Venninna har finere rom, finere hus, når vi er det går vi alltid is, moren hennes er snillere enn deg. Anonymkode: dff96...440 6
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #5 Skrevet 24. april 2022 Sikkert ikke unormalt, men utrolig usjarmerende. Noen barn har mer antenner for hva som er hyggelig å si høyt, og lar være å si det de forstår at ikke er like hyggelig å si. Andre lar ikke en sjanse gå fra seg til å si noe som kan føle at det en har eller gjør er mindre bra. Jeg har begge typer barn i omgivelsene mine. Anonymkode: 7fcb0...29b
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #6 Skrevet 24. april 2022 Helt normalt og svært irriterende! Anonymkode: 4fab0...b0d 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #7 Skrevet 24. april 2022 Helt normalt, men her sier vi at de har to hjem og hva de har her og der er akkurat det samme. At det kun er barna selv som teller sier vi at ikke er noe viktig. Kun noe barn bryr seg om. Anonymkode: 1ce36...cac 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #8 Skrevet 24. april 2022 Et barn har bare to hjem, ikke flere. Anonymkode: 53dbf...c28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå