Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert at de endrer seg, blir sure, tar ikke vare på kroppen og lite sex. Akkurat samme grunn til at jeg ville forlatt en mann. 

Anonymkode: 383cf...a89

Gjest Lunaris
Skrevet

Vel… Noen blir forlatt når mannen har vært utro med det de tror er ei bedre dame.

Ofte ender de mennene med å være utro mot denne igjen, selv etter giftermål, da de oppdager at hun kanskje ikke var så fantastisk likevel i det lange løp. 

Blir man forlatt av en mann: det er bare en mann. Han er ikke verdt tårene. Er han utro, er han en søppelmann med lav moral uansett.  

(nei, jeg har ikke lest artikkelen)

AnonymBruker
Skrevet

Menn forlater kun om det er noen som venter i den andre enden. Viss det er barn inn i bildet, så forlater han ikke, bare lyver om det.

Anonymkode: d2673...e27

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det begynte bra,ts. Tre stykker, som åpenbart har lest tre forskjellige artikler.

Anonymkode: 300d6...ac4

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hva da? Gidder ikke å betale for å lese en artikkel. 

Anonymkode: 39432...c3d

AnonymBruker
Skrevet

Vi må betale for å lese. Viss noen kan oppgi grunnen for at menn forlater, hadde det vert litt enklere.

AnonymBruker
Skrevet

200,- for KK PLUSS!? Er det tull eller??

:grinele::grinele:

Anonymkode: 9fbff...8a6

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

For mye krangling og for lite sex.
Trenger ikke betale 200 kr for å finne ut av det.

Anonymkode: 7267c...0dd

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ingen fasit, menn er forskjellige. Her i tråden er det for eksempel nevnt at menn ikke drar uten å ha en ny en å dra til, og at for lite sex og for mye krangling er årsaken. Min eks dro ikke til ei ny dame. Vi hadde ikke mye sex, men det var hans valg. Jeg vil helst ha mye sex. Vi kranglet heller aldri. 

Anonymkode: 98722...cf5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er jo ingen fasit, menn er forskjellige. Her i tråden er det for eksempel nevnt at menn ikke drar uten å ha en ny en å dra til, og at for lite sex og for mye krangling er årsaken. Min eks dro ikke til ei ny dame. Vi hadde ikke mye sex, men det var hans valg. Jeg vil helst ha mye sex. Vi kranglet heller aldri. 

Det aller mest vanlige for begge kjønn er vel at man ikke lenger har følelser for den andre.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det aller mest vanlige for begge kjønn er vel at man ikke lenger har følelser for den andre.

Mange kvinner og menn lever i forhold uten følelser pga holder sammen for barna på død og liv. De tror de er smarte og deres livsoppgave. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva står i artikkelen da?

ts

Anonymkode: b874e...77d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ja, det tror jeg og. Men det er heller ikke fasiten. Jeg dro fra en annen eks selv om jeg elsket ham og vi hadde barn, for eksempel. 

Poenget mitt var vel at sånne artikler er teite 😄

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Hva står i artikkelen da?

ts

Anonymkode: b874e...77d

Du skal ha andre til å betale så du slipper?

Anonymkode: f77af...893

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sikkert at de endrer seg, blir sure, tar ikke vare på kroppen og lite sex. Akkurat samme grunn til at jeg ville forlatt en mann. 

Anonymkode: 383cf...a89

Herlige verdier i samfunnet når det gjelder begge kjønn. Sex, må se hot ut, osv. :ironi:

Anonymkode: 4dda7...7fd

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Herlige verdier i samfunnet når det gjelder begge kjønn. Sex, må se hot ut, osv. :ironi:

Anonymkode: 4dda7...7fd

Det sto da ingenting om at man måtte se hot ut. 
Hva er galt med å ønske seg vekk om partneren bare er sur, ikke tar var på kroppen sin (les, sluttet å bry seg) og heller ikke vil ha sex? 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...