Gå til innhold

Noen damer her som har blitt tatt for å være lesbisk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en typisk guttejente, som liker fotball, sminker meg sjeldent og går aldri i kjole/skjørt. Det finnes de som tror jeg er lesbisk av den grunn.

Andre som har blitt tatt for å være lesbisk, som ikke er det?

Anonymkode: ae68a...46f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men jeg er lesbisk og måtte alltid krangle for å få folk til å tro på meg siden jeg er såpass typisk kvinne både av utseende, stil og interesser. Nå har jeg slutta å diskutere med folk og driter i hva de tror. Hvis ikke 20 år som samboer/gift med en kvinne er nok til å overbevise dem siden jeg bruker skjørt og liker å bake og strikke, får jeg ikke snudd dem uansett. Folk er fordomsfulle og har sine egne meninger om andre - det vil de alltid ha. Man må nesten bare prøve å overse det etterhvert, hvis ikke blir man sprø selv... Men ja, det kan være både sårt og vanskelig å bli satt i båser man ikke passer i. 

Anonymkode: b0f9b...74e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke lesbisk, har "feminine" hobbyer, langt hår, sminke og egentlig lite som skal tilsi at jeg er lesbisk (hvis man skal se på stereotypen, om den i det hele tatt finnes…), allikevel skjer det ganske ofte at folk tror det. Går med caps innimellom. Når det er sagt er det fine damer som sjekker meg opp, og teite menn som kaller meg lesbe. Så jeg kan leve med å se litt androgyn ut. Mange pene lesbiske damer der ute. 

Anonymkode: f2850...10a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...