Gå til innhold

Vil ha sex med massøren min (jeg er kvinne)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For det første, jeg er seriøs, og vil ha en seriøs diskusjon. 

Jeg har alltid hatt en fantasi om å ha sex eller i hvert fall bli tatt på av massøren min. Det er ingen spesiell person, bare at det er en som masserer meg (og at han naturligvis må være tiltrekkende). 

Jeg har gått til noen massører, og jeg skjønner jo at sannsynligheten for at det skjer i Norge er svært, svært liten. Men jeg vil likevel gjerne oppleve det. Så her må jeg kanskje til utlandet? 

Jeg elsker å fantasere, og jeg elsker å leve ut fantasiene. I hvert fall prøve å leve de ut. Når jeg er hos massør (og han/hun er attraktiv), så fantaserer jeg mens jeg ligger på benken. Jeg håper alltid at jeg blir massert rundt erogene soner, men det er ikke alltid det skjer. Rompa mi er svært erogen, så her elsker jeg å få massasje. Det er jo også en stor muskel, så godt er det uansett. Jeg prøver å vise massøren at jeg er tent, men om det blir fanget opp vet jeg ikke. Jeg vet heller ikke hvor langt jeg kan gå før jeg blir kastet ut (jeg gjør det ikke i hjembyen min), så jeg er litt diskret. Jeg rører litt på meg og sprer beina litt. Så langt har jeg ikke fått noe ekstra behandling. 

Jeg tenker jeg kanskje må til utlandet for at massøren skal tørre å gjøre noe. Jeg trenger ikke bli knullet (selv om det hadde vært veldig deilig), men bare det å bli tatt på rundt kjønnsleppene og klitoris hadde vært hinsides spennende. Jeg har også lyst til å bli tatt på puppene, men det har enda ikke skjedd. 

Er det noen her som har erfaring? 

Anonymkode: 2fa99...baa

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du får be om happy ending. Tenker du får det på de fleste steder som åpner kl 23 på kvelden og har blinkende neonskilt i vindu ;) 

Anonymkode: 4a63d...944

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen erfaring, men det finnes vel dem som driver med tantrisk massasje her i landet? 

Ellers er det kanskje lettere å få ønsket oppfylt hos en massør som kommer hjem til deg. Eller er en del av det, at det skal skje på en klinikk?

Kanskje er det noen med rett bakgrunn, som kan stille opp i et rollespill? 

Anonymkode: c9153...2ec

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her:

Sjekket ut tantrisk. "Ulempen" her er at jeg vet at jeg skal bli tatt på. Det vil jo helt klart være spennende, men spenningen i at jeg ikke vet om massøren vil ta på meg eller hva som kommer til å skje er veldig spennende. Og det tror jeg at jeg bare får hos en "vanlig" massør. 

Kan selvsagt se om det finnes noen som kommer hjem til meg, med massasjebord og det som følger med. Da er det kanskje franchise-massører? Vet du om noen slike massører?

Jeg tror hele spenningen forsvinner om jeg vet det er rollespill, at jeg vet jeg skal bli tatt på. Men jeg likte idéen om at noen skal komme hjem til meg. Kanskje lettere å tøye grensen der. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er et dilemma, når alle ønsker en seriøs bransje, men det samtidig er kunder som fantaserer om seksuelle handlinger, og som ikke vil stoppe det, hvis det skjer. 

Du får finne ut hvor han holder til, han med "Czech massage" filmene. Kanskje du får dokumentert besøket. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kam du ikle reise å ta imot tantrisk massasje? Der avtaler man på forhånd om man skal bli massert inni skjeden. Tipper det er mulighet for litt pikk også:)

Anonymkode: 69936...96f

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har alltid hatt en fantasi om å ha sex eller i hvert fall bli tatt på av massøren min. Det er ingen spesiell person, bare at det er en som masserer meg (og at han naturligvis må være tiltrekkende). 

Jeg har gått til noen massører, og jeg skjønner jo at sannsynligheten for at det skjer i Norge er svært, svært liten. Men jeg vil likevel gjerne oppleve det. Så her må jeg kanskje til utlandet? 

Jeg elsker å fantasere, og jeg elsker å leve ut fantasiene. I hvert fall prøve å leve de ut. Når jeg er hos massør (og han/hun er attraktiv), så fantaserer jeg mens jeg ligger på benken. Jeg håper alltid at jeg blir massert rundt erogene soner, men det er ikke alltid det skjer. Rompa mi er svært erogen, så her elsker jeg å få massasje. Det er jo også en stor muskel, så godt er det uansett. Jeg prøver å vise massøren at jeg er tent, men om det blir fanget opp vet jeg ikke. Jeg vet heller ikke hvor langt jeg kan gå før jeg blir kastet ut (jeg gjør det ikke i hjembyen min), så jeg er litt diskret. Jeg rører litt på meg og sprer beina litt. Så langt har jeg ikke fått noe ekstra behandling. 

Jeg tenker jeg kanskje må til utlandet for at massøren skal tørre å gjøre noe. Jeg trenger ikke bli knullet (selv om det hadde vært veldig deilig), men bare det å bli tatt på rundt kjønnsleppene og klitoris hadde vært hinsides spennende. Jeg har også lyst til å bli tatt på puppene, men det har enda ikke skjedd. 

Det er mulig flere steder i Norge. Jeg fikk tantra massasje i Oslo med lingam(massasje av penis) og det ble happy ending. Samme sted kunne jeg få tantra med yoni(massasje av vagina) og kan få orgasme

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går til tantramassasje hos en mann som gir meg hele pakka :) Bryr meg ikke at jeg betaler for det.

Anonymkode: 6fd44...9a8

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg går til tantramassasje hos en mann som gir meg hele pakka :) Bryr meg ikke at jeg betaler for det.

Anonymkode: 6fd44...9a8

Hvor er det da? Privat?

Anonymkode: 38b74...946

AnonymBruker
Skrevet

TS her:

Tantra høres unektelig særdeles spennende ut, og jeg må nok prøve det en gang, men akkurat nå er jeg ute etter den spenningen der jeg ikke vet hva jeg får. Går jeg til en tantramassør, så vet jeg jo at jeg kommer til å bli tatt på. Litt av spenningen med å gå til en vanlig massør er at jeg ikke vet om det skjer noe eller ikke. Og hvis det er antydning til at noe skjer, så øker det spenningsnivået veldig mye.

AnonymBruker
Skrevet

Det var en mann innom forumet her og prøvde først å fremstille sin fantasi hvor han masserte damer så de ble kåt. Svaret fra forumet her var samstemt at de håpet at han ikke jobbet som massør. Og at han, hvis han jobbet med slikt, forhåpentligvis ville umiddelbart fått klager.

Han prøvde et par oppkonstruerte tråder hvor han prøvde å fremstille det slik at man måtte anta at man ble kåt av dette for å svare på tråden og at de som tok til motmæle dermed var "avsporinger". 

Jeg tror du er denne mannen, TS, og at en slik "noen som meg?"-type tråd er en lur måte å prøve å få tråden til å fyre oppunder fantasien. Jeg humret litt over at noen fort foreslo tantrisk og hvor fort du ville prøve å kutte den "avsporingen" for jeg visste at den var litt vrien for deg. Du vil prøve å bane vei for den fantasien du ikke gehør for da du spilte med litt mer åpne kort.

Dere er iallfall helt samstemte på hva slags respons dere ønsker og hva slags setting som er "pirrende".

Jeg tror ikke en døyt på at du er en kvinne som oppsøker massasjesalonger og inviterer med lyder, pust og sprer på beina på strategiske tidspunkt.

Det er en vanlig mannlig fantasi om å at det å massere er en fribillett til kvinnekroppen og at man slipper denne plagsomme pratingen hvor du må forholde deg til personen før du kan deige deg med kroppen. Men hvis du er kvinne, så burde det være rimelig klart for deg at det som beskrives i denne tråden er ikke mindre enn seksuell trakassering på noens arbeidsplass, og at du er glad for at slikt ikke skjer på massasjeinstitutter slik at du trygt kan sende din lillesøster eller datter dit.

Anonymkode: 775a4...3c4

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Eneste måten er å finne deg noen du kan spille rollespill med. 

det andre alt er ikke professionellt 

Anonymkode: 78d00...387

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

TS her:

Tantra høres unektelig særdeles spennende ut, og jeg må nok prøve det en gang, men akkurat nå er jeg ute etter den spenningen der jeg ikke vet hva jeg får. Går jeg til en tantramassør, så vet jeg jo at jeg kommer til å bli tatt på. Litt av spenningen med å gå til en vanlig massør er at jeg ikke vet om det skjer noe eller ikke. Og hvis det er antydning til at noe skjer, så øker det spenningsnivået veldig mye.

Da ser jeg ikke annen råd, enn å bare fortsette å gå til vanlig massasje, ligge der og fantasere, og så ta det ut på deg selv, når du kommer hjem.  Bruker du mange nok penger på det, vil du før eller siden komme borti en useriøs aktør. 

• Nyttig 1
Skrevet

Altså, du må gjøre som sexkunder flest: betale for en sextjeneste?

Du får oppsøke eskorte og be om massasje. 

Du kan ikke i fullt alvor være så grenseløst nedlatende og jævlig kjip at du ber en fagperson selge deg seksuelle tjenester.

Wtf. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er en vanlig mannlig fantasi om å at det å massere er en fribillett til kvinnekroppen og at man slipper denne plagsomme pratingen hvor du må forholde deg til personen før du kan deige deg med kroppen. Men hvis du er kvinne, så burde det være rimelig klart for deg at det som beskrives i denne tråden er ikke mindre enn seksuell trakassering på noens arbeidsplass, og at du er glad for at slikt ikke skjer på massasjeinstitutter slik at du trygt kan sende din lillesøster eller datter dit.

Jepp, det er ekkelt å seksualisere jobben deres slik. Påtrengende. 

Anonymkode: 6c923...6c0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Finnes da en hel drøss av slike plasser i Oslo. Jeg kom borti et "hemmelig" spa/massasje sted som virker seriøst. Ingen thai, men nordiske massøser. Hun som masserte meg begynte plutselig å massere lysk og øverst i lårene. For å gjøre en lang historie kort endte det med at hun tredde seg nedpå meg. Selvfølgelig med litt ekstra betaling. 

Anonymkode: 30cf2...2e3

Skrevet

Dette er ei hengemyr og en fallgruve uten like. Om kvinnen fantaserer og er villig til å gå til skrittet og gjøre disse handlingene kan hun snu på femøringen og angre i ettertid. Hvis du er en mannlig massør da så er de ferdig med livet. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det var en mann innom forumet her og prøvde først å fremstille sin fantasi hvor han masserte damer så de ble kåt. Svaret fra forumet her var samstemt at de håpet at han ikke jobbet som massør. Og at han, hvis han jobbet med slikt, forhåpentligvis ville umiddelbart fått klager.

Han prøvde et par oppkonstruerte tråder hvor han prøvde å fremstille det slik at man måtte anta at man ble kåt av dette for å svare på tråden og at de som tok til motmæle dermed var "avsporinger". 

Jeg tror du er denne mannen, TS, og at en slik "noen som meg?"-type tråd er en lur måte å prøve å få tråden til å fyre oppunder fantasien. Jeg humret litt over at noen fort foreslo tantrisk og hvor fort du ville prøve å kutte den "avsporingen" for jeg visste at den var litt vrien for deg. Du vil prøve å bane vei for den fantasien du ikke gehør for da du spilte med litt mer åpne kort.

Dere er iallfall helt samstemte på hva slags respons dere ønsker og hva slags setting som er "pirrende".

Jeg tror ikke en døyt på at du er en kvinne som oppsøker massasjesalonger og inviterer med lyder, pust og sprer på beina på strategiske tidspunkt.

TS her:

Jeg kan vel ikke annet enn å si at du tar feil på samtlige punkt. Du har åpenbart tatt et valg om at du ikke tror en døyt, og det får du bare gjøre.  Jeg kjenner ikke til den tråden du snakker om, og jeg er kvinne som tenner på tanken av å bli tatt på av massøren min. Alle som nevner massasje og sex trenger ikke være mannen du beskriver. 

At Kvinneguiden er samstemte om at det er en uting at kvinner blir kåte av massasje og at kanskje massøren tar litt ekstra på, betyr ikke at vi må fjerne det fra jordens overflate. Her er det ikke snakk om en massør trakasser klientene sine, men en klient som hinter om at hun ønsker noe mer. Det finnes et overtall av kvinner som ikke ønsker å bli tatt på seksuelt av massøren sin, og samtlige massører gjør heller ikke det. 

Uansett, så var dette en tråd der jeg ville høre andres erfaringer, så får det være opp til klienten og massøren hvor forsiktige de ønsker å være.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer ikke til å skje med mindre du er attraktiv selv. Om du ikke er det er det jo et paradoks at du forventer at en tiltrekke de massør skal knulle deg. Det bare skjer ikke. 

Hadde du vært attraktiv hadde de nok tatt imot invitasjonen når du sprer bena.

Anonymkode: fa921...cbb

AnonymBruker
Skrevet

Tantrisk massasje? Er det lov? Høres ut som et kamuflert bordell

Anonymkode: 9f10a...335

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...