Gå til innhold

Hvordan er det å sjekke opp damer på et utested for skeive? (Dame selv)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 3bdc0...845

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Damer er generelt dårlige på å ta initiativ og sjekke opp. Skeive damer er ikke noe bedre på det enn heterofile damer. Alle lesbiske par jeg kjenner sier at det bare skjedde at de ble sammen etterhvert, uten at de egentlig vet hvordan. 

Anonymkode: d5d7f...fe1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det har vært veldig greit. Nå har vel ikke Oslo lenger utested for kun kvinner som liker kvinner lenger, men når de hadde det føltes det som et trygt sted å sjekke opp folk. Jeg tok ofte selv initiativet. Spurte for eksempel hva de drakk og prøvde å komme i snakk på den måten, eller på dansegulvet. Ble sjekka opp selv også. 

Og så var det også 40% som var veldig utilgjengelige og satt i store, sure grupper ved bordene. Om vi hadde felles venner kunne vi komme i snakk, men jeg følte de generelt var lukket.

Jeg er bifil. Jeg har syntes det var ubehagelig med sjekkespillet på vanlige utesteder. Jeg føler meg ofte trua av menn (ikke at de er farlige, bare at jeg synes det er ubehagelig med fremmede) eller jeg føler menn forventer noe tilbake etter vi har hatt en fem minutters prat. Begge disse tingene unngår jeg med kvinner på byen. De oppleves ikke som truende. Og jeg ser for meg at kvinner er såpass sosialt oppegående at de ikke blir rasende om jeg forlater samtalen etter en stund (som har skjedd et par ganger med meg med menn).

Anonymkode: b413a...adf

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer også på dette . Som bifil så synes jeg dame er så sinnsykt mye vanskeligere å sjekke opp en menn. Føler at med mindre du er modellpen så må du ta initiativ hele tida og være sikkelig på hvis du skal sjekke opp dame . 

Anonymkode: 9ccf1...979

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...