AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #1 Skrevet 24. april 2022 Overskriften sier vel det meste. Håper noen "tar utfordringen". Anonymkode: 772ba...ba8
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #3 Skrevet 24. april 2022 Er det ikke bare bra å miste troen på noe som ikke er sant? Jeg forstår ikke helt problemstillingen. Anonymkode: 35076...656 3
lillevill Skrevet 26. april 2022 #4 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (På 24.4.2022 den 8.41): Overskriften sier vel det meste. Håper noen "tar utfordringen". Anonymkode: 772ba...ba8 Du har opplevd 3 sverd i hjertet ( reversert kort ) Det at kortet er reversert,altså opp ned, gjør at sverdene faller ut, og du er i ferd med å heles. Du snakker kanskje stygt til deg selv, men det som du egentlig bør spørre deg selv om er, hvordan lider jeg, hva er mest vondt, og hvordan kan jeg gi slipp på det som er vondt. Hvorfor har du hatt det vondt? Magikeren. Du har hatt det vondt fordi du skal lage noe. Du måtte oppleve dette for at du skulle finne ut hva du skal lage, hva du trenger i livet ditt for å oppnå noe. Kortet viser en mann som holder opp en stav, og han skaper noe basert på sin visdom, som kommer fra oven. Det er som at den smerten er det som skal drive deg mot å utvikle deg selv. Litt som feks en kvinne som blir alene med et barn og elsker det barnet så høyt, at hun vil gjøre alt hun kan for å lage et godt liv til det barnet, og dermed blir en slags bauta alle ser opp til. Du får også ti sverd. Det er en person som bærer tungt. Men det som hun eller han bærer, er også fruktbare erfaringer. Du sliter, ja, men du kommer i mål. Og så vil du se tilbake og tenke fy søren, så bra jeg er som greier så mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå