AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #21 Skrevet 24. april 2022 Invester i fritidsbolig Anonymkode: 4adf4...265
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #22 Skrevet 24. april 2022 O.G. skrev (17 minutter siden): Skulle til å spørre om det samme. Hvorfor bor man sammen selv om man har råd til å bo separat? Jo fordi man trives med den personen, bedre enn alene. Det er normalt å ha lyst til å bo sammen med en livspartner, uansett hvor mye penger man måtte ha. Merkelig spørsmål. Anonymkode: 57a21...cf0 1 2
Gjest O.G. Skrevet 24. april 2022 #23 Skrevet 24. april 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hvorfor bor man sammen selv om man har råd til å bo separat? Jo fordi man trives med den personen, bedre enn alene. Det er normalt å ha lyst til å bo sammen med en livspartner, uansett hvor mye penger man måtte ha. Merkelig spørsmål. Anonymkode: 57a21...cf0 Ok...
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #24 Skrevet 24. april 2022 O.G. skrev (3 minutter siden): Ok... Du er en sånn en som av prinsipp ikke skal bo med noen eller? SKal klare seg selv lissom? Frivillig singel kanskje? Anonymkode: 1fd20...fd2
Gjest O.G. Skrevet 24. april 2022 #25 Skrevet 24. april 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du er en sånn en som av prinsipp ikke skal bo med noen eller? SKal klare seg selv lissom? Frivillig singel kanskje? Anonymkode: 1fd20...fd2 Jeg er en sånn en som av prinsipp ikke forlater en bra situasjon med mindre den nye situasjonen er langt, langt likere. Noe som situasjonen som formidles i HI ikke er. For meg.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #26 Skrevet 24. april 2022 O.G. skrev (2 timer siden): Jeg er en sånn en som av prinsipp ikke forlater en bra situasjon med mindre den nye situasjonen er langt, langt likere. Noe som situasjonen som formidles i HI ikke er. For meg. Da ble jeg ledig nysgjerrig hvorfor situasjonen ts beskriver ikke hørtes bra ut for deg. Anonymkode: e41b5...8e0 3
Knirke Skrevet 24. april 2022 #27 Skrevet 24. april 2022 Du har ikke gått i noen felle før du begynner å tape penger og/eller pensjon. I alle tilfeller gjør man det verre for seg selv ved å ikke spare og/eller investere sparepenger. Kvinnefelle 1: Kvinne flytter inn hos mann, og betaler leie til ham, evt tar en større del av felleskostnadene mens han betaler på lånet. Når bruddet kommer sitter han igjen med verdistigningen på boligen og masse egenkapital, og hun sitter med null. Kvinnefelle 2: Kvinne jobber redusert for å passe barna mens mannen jobber, og går glipp av pensjonsopptjening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå