Gå til innhold

Syns du det er positivt å høre at du er begjært?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spør både kvinner og menn:syns du det er positivt å få høre au noen begjærer deg?

Hvorfor/, hvorfor ikke? 

Anonymkode: 35f6c...a51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Positivt, fordi jeg tar det som kompliment. Men det kan være ubehagelig å høre fra fremmede, det kommer an på hvordan han ordlegger seg. «Jeg er kåt» synes jeg bare er vulgært og ekkelt. En kvinne yngre enn meg sa «Du er deilig» og lekte med håret mitt på en konsert for noen år siden. Jeg tok det også positivt, selv om jeg ikke er interessert i kvinner. 

• Liker 1
Skrevet

Synes det er positivt å høre det av kona, særlig hvis det understrekes av kroppsspråk på ulike vis. Jeg sier det også til henne. Hun liker å bli holdt rundt å få visket det i øret.☺️Håper vi ikke slutter å begjære hverandre!🥰

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg hadde flirt godt om noen hadde sagt de begjærte meg. Det er bra svulstig ordlegging. Har mer sansen for menn (jeg liker) som utrykker det samme med kroppsspråk. 

Anonymkode: b8c01...1db

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje er det bare meg :) , men kvinner er så forsiktige. Men dersom jeg føler et interessert blikk, så varmer det. Jeg synes det er et fint kompliment. Dama klarer bare å vise lyst når vi har sex, ikke ellers, det blir for kleint.

Anonymkode: ad91b...7ea

AnonymBruker
Skrevet

Fra en partner/potensiell partner, selvfølgelig.

Fra folk på gata/treningssenteret/jobbfesten/på byen etc. absolutt ikke.

Anonymkode: 12733...f9c

AnonymBruker
Skrevet

Fra partner, absolutt. Fra andre, noen ganger. 

Anonymkode: b82e0...4ff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, tar det som en kompliment 

Anonymkode: 0e29e...a1c

Skrevet

Jeg har ikke noe behov for å høre det fra fremmede. Det gjøre meg bare ukomfortabel 

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Fra en partner/potensiell partner, selvfølgelig.

Fra folk på gata/treningssenteret/jobbfesten/på byen etc. absolutt ikke.

Anonymkode: 12733...f9c

Va er poenget med det fra partner? Det er jo noen man er sammen med så hvor er spenningenni å bli begjært derifra? Lik null spør du meg. 

Bli begjært av fremmede vakre mennesker derimot. Det er jo hele poenget.

Anonymkode: 55e2b...fe7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg (mann) synes bare det er kleint å høre sånt piss. Når man er begjært, merker man det uten sånne svulstigheter.

Anonymkode: 2f0d2...92a

AnonymBruker
Skrevet

Ubehagelig. 

Anonymkode: 5f3c9...cdb

AnonymBruker
Skrevet

Begjært høres så seksuelt ut og får meg til å tenke at de runker til meg eller noe, som er ekkelt. Kompliment som vakker, nydelig osv på en respektfull måte er positivt, uvitende om de runker til meg eller ei.

Anonymkode: 2d50c...c00

Skrevet

Jeg trenger ikke å høre det,jeg vil se og oppleve at han begjærer meg. 
Jeg føler det er noe som er feil å si at man gjør,det skal merkes med handling. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er ubehagelig som oftest. Hvis det er fra noen som for eksempel var min kjæreste, hadde det i noen situasjoner vært greit hvis han sa det på en respektfull måte! 

Anonymkode: da4de...d4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...