Gå til innhold

Skulle møte en mann, men han tar ikke intiativ

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en mann jeg likte, vi snakka i 25 dager men forsatt ikke møtt. Vi har skikkelig god seksuell fantasi, men snakker ellers å litt som «hva gjør du osv» .  Problemet er han er så passiv syntes jeg. Har sagt til han og han mener han ikke er, men er opptatt av og til.

Han sier han liker å snakke med meg og vil bli bedre kjent. Men han fikser ikke ordentlig møte. Han sa overigår kan møte deg på søndag. Og han skrev idag å skal du møte imorgen. Men ha tar ikke intativ til hvor vi skal være osv. hva syntes dere?

han har to ganger holdt på å booke hotell men han sier Åå kan ikke du gjøre. 
jeg føler han vil ikke betale for hotell

vi skulle møtes på hotell for å se film, slappe av og bare cuddle og kose.

skal jeg bare møte han ute i park? 

Anonymkode: 83f03...282

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare ikke ta initiativ til å møtes overhodet, og se om han tar initiativ. Ikke nevn det mer i dialog. Tar ikke han initiativ er han ikke særlig interessert i å møtes. Dater kanskje annen. 

Anonymkode: b8837...426

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bare ikke ta initiativ til å møtes overhodet, og se om han tar initiativ. Ikke nevn det mer i dialog. Tar ikke han initiativ er han ikke særlig interessert i å møtes. Dater kanskje annen. 

Anonymkode: b8837...426

Altså han spurte jo idag «skal du møte imorgen».

men han sier ikke konkret som «skal vi droppe hotell» «hvor skal vi» «hva skal vi».

syntes han kunne vært mer ivrig..

nå vurderer jeg å dra i Strand med han, et badested der det er få folk. Sånn at vi får privatliv da.. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor møtes på hotell? Er dere opptatt begge to? 

Anonymkode: e6227...867

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor møttes på et hotell??? Er det bare kos dere vil ha også ferdig ? Litt spesielt. Vil han ikke bli sett sammen med deg ute? Det pleide jeg å gjøre når jeg skulle møte en gutt. Var det noen jeg var usikre på så ja hotell ville ikke bli sett ute sammen med han. Hvis du er int.. i denne personen så ikke møt han på et hotell han dumper deg like etterpå.  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Denne historien om å møtes på hotell, for cuddles og tv, begynner å bli gammel her. 

Anonymkode: 767f9...c1c

• Liker 8
Skrevet

Det er ganske mange red flags her. 

Det er nesten som om du beskriver en fyr jeg datet for en stund siden, han hadde akkurat slik oppførsel. For det første: når han vil at dere skal møtes på hotell så er det bare en ting å si til det - he is not serious. 

For det andre driver han og mener at du skal betale for det, noe som i seg selv er ganske "barnslig" om jeg kan kalle det det. Det viser jo tydelig at han ikke orker å betale en eneste krone for det, som igjen viser at han egentlig ikke ser på dette som noe så "big" at det er verdt noen penger fra hans lomme. 

Når han ikke kommer med forslag til hva dere skal gjøre men nevner at dere bare skal møtes en dag, så er det fordi han vil at du skal komme med forslag og "lede" møtet. Dette i seg selv viser at han ikke orker å legge noe som helst krefter i å tenke ut hva dere kan gjøre sammen, men bare lar den oppgaven falle over på deg. Husk: en mann som virkelig ser på deg som noe potensielt i fremtiden, vil alltid kunne finne ut hva dere kan gjøre sammen. Når en dyp interesse ligger for en person, bruker man den rasjonelle hjernen sin i mye større grad med tanke på kreativitet - fordi man vil gjøre det beste og mest ut av den stunden man har sammen med en person man er interessert i. 

Dere har også en seksuell fantasi mellom hverandre. Jeg har ingenting annet å si til det enn at det virkelig er en fyr du bør tenke deg to ganger om... Seksuell fantasi, hotell, ingen initiativ til hva dere skal finne på.... = han vil ligge. 

Det er sååå skummelt likt den situasjonen du er i som jeg også var i, nesten som om man kunne si at vi har vært borti samme fyr. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hold deg unna ham. 

Anonymkode: a0857...a88

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er en mann jeg likte, vi snakka i 25 dager men forsatt ikke møtt. Vi har skikkelig god seksuell fantasi, men snakker ellers å litt som «hva gjør du osv» .  Problemet er han er så passiv syntes jeg. Har sagt til han og han mener han ikke er, men er opptatt av og til.

Han sier han liker å snakke med meg og vil bli bedre kjent. Men han fikser ikke ordentlig møte. Han sa overigår kan møte deg på søndag. Og han skrev idag å skal du møte imorgen. Men ha tar ikke intativ til hvor vi skal være osv. hva syntes dere?

han har to ganger holdt på å booke hotell men han sier Åå kan ikke du gjøre. 
jeg føler han vil ikke betale for hotell

vi skulle møtes på hotell for å se film, slappe av og bare cuddle og kose.

skal jeg bare møte han ute i park? 

Høres ut som en Catfish "mann" det der. Ingen normal mann drøyer så lenge med møte. Har dere hatt direkte FaceTime eller lignende samtaler? Der du ser han direkte? 

Eller så er han kanskje helt blakk når han ikke kan betale for 1 dag på hotell. Noe skurrer her iallfall.

Anonymkode: 27374...8fe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er jo vanskelig for menn å vite hva man skal gjøre.

Kvinner klager når menn tar initiativ, kvinner klager når menn ikke tar initiativ. 

Uansett hva en mann gjør så klager kvinner.

Anonymkode: 021ff...bb6

Skrevet (endret)

Jeg vil legge til noe mer her... 

Vet du hva, du får faktisk utfordre han som bare det. Se hvordan han responderer ved å spørre om dere skal ut på en svært populær park. Si at du vil på en restaurant, si du vil en plass hvor det er masse folk! 

"Skal vi dra til .... og sole oss og bade? Eller så kan vi fint dra til .... å spise?" 

Si at du ikke er interessert i hotell i det hele tatt. 

Se hvordan han responderer på dine forslag om å møtes på steder hvor det er mye folk. Da får du svaret ditt. Er han negativ til det, betyr det at han ikke vil at andre skal se dere sammen. Som igjen betyr at han sikkert har mange andre han prater med. 

Jeg mener jo egentlig at dette ikke må til før du ser hvordan han egentlig er, du har jo egentlig fått svaret ditt allerede. Han er en ren tulling som ikke vil noe seriøst med deg. Men du kan fint sjekke responsen hans ved å komme med et slikt forslag. Det hadde jeg i alle fall gjort. 

Endret av anonymbruker2312
  • Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Høres ut som en Catfish "mann" det der. Ingen normal mann drøyer så lenge med møte. Har dere hatt direkte FaceTime eller lignende samtaler? Der du ser han direkte? 

Eller så er han kanskje helt blakk når han ikke kan betale for 1 dag på hotell. Noe skurrer her iallfall.

Anonymkode: 27374...8fe

Ja vi snapper ofte. 
altså var jo min ideet om hotell. Så vil ikke legge skjylden på han.

men han virker ikke helt gira for å møte med tanke på han ikke tar intativ på den måten jeg er vant til.

AnonymBruker
Skrevet
anonymbruker2312 skrev (3 timer siden):

Jeg vil legge til noe mer her... 

Vet du hva, du får faktisk utfordre han som bare det. Se hvordan han responderer ved å spørre om dere skal ut på en svært populær park. Si at du vil på en restaurant, si du vil en plass hvor det er masse folk! 

"Skal vi dra til .... og sole oss og bade? Eller så kan vi fint dra til .... å spise?" 

Si at du ikke er interessert i hotell i det hele tatt. 

Se hvordan han responderer på dine forslag om å møtes på steder hvor det er mye folk. Da får du svaret ditt. Er han negativ til det, betyr det at han ikke vil at andre skal se dere sammen. Som igjen betyr at han sikkert har mange andre han prater med. 

Jeg mener jo egentlig at dette ikke må til før du ser hvordan han egentlig er, du har jo egentlig fått svaret ditt allerede. Han er en ren tulling som ikke vil noe seriøst med deg. Men du kan fint sjekke responsen hans ved å komme med et slikt forslag. Det hadde jeg i alle fall gjort. 

Hotell var min forslag.

men jeg føler jeg ikke stoler på han helt, det er mitt problem. Jeg føler han snakker med flere damer og føler meg ikke helt spesiell. 

føler han sier han liker meg, men egentlig ikke gjør?…

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Altså han spurte jo idag «skal du møte imorgen».

"Ja, det kan vi gjerne" kan du svare

men han sier ikke konkret som «skal vi droppe hotell» «hvor skal vi» «hva skal vi».

syntes han kunne vært mer ivrig..

Ja, så er ikke du mer ivrig heller. Han spurte, da får han ta et ansvar om når og hvor 

nå vurderer jeg å dra i Strand med han, et badested der det er få folk. Sånn at vi får privatliv da.. 

Det kan du vel foregå, hvis du vil?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sjekket han sin snapscore og føler den vokser enorm. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hotell var min forslag.

men jeg føler jeg ikke stoler på han helt, det er mitt problem. Jeg føler han snakker med flere damer og føler meg ikke helt spesiell. 

Når du føler det, så tai  hvert fall ikke noe videre initiativ. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hotell var min forslag.

Nei, du bør ikke stole på han. Det ser veldig ut som om han ikke er seriøs i det hele tatt. Du sier du har sjekket hans snapscore og at den vokser enormt. En ting er jo at det kan hende han er med i en gruppe hvor masse snaps sendes. En annen ting er jo hvis han er i en «bilde» samtale med noen kompiser. Men er denne fyren «kjent» for å snakke med mange damer, så vokser den enormt fordi han nettopp prater med andre damer. 

Jeg holdte på med en som viste med snappen hans, og den var fyllt med kun damer. Når det er sagt så var det lenge siden han pratet med de, jeg var altså den eneste som han pratet med nylig. Det kom en dag hvor jeg fikk dårlig magefølelse, så jeg bestemte meg for å sjekke snapscoren hans. Den vokste noe innmari hver eneste dag, og da var han helt stille mot meg. Viste seg at han faktisk pratet med andre. 

Har han gitt noe lyd i dag da? I og med at dere skulle møtes? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ja vi snapper ofte. 
altså var jo min ideet om hotell. Så vil ikke legge skjylden på han.

men han virker ikke helt gira for å møte med tanke på han ikke tar intativ på den måten jeg er vant til.

Det ser ut som om han bare liker å chatte med damer, men ikke noe mer enn det. 

AnonymBruker
Skrevet
anonymbruker2312 skrev (56 minutter siden):

Det ser ut som om han bare liker å chatte med damer, men ikke noe mer enn det. 

Jeg føler også noen ganger det. At han trives med å chatte med meg bare og ha meg som internett dame

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg føler også noen ganger det. At han trives med å chatte med meg bare og ha meg som internett dame

Jobber han? Gjør han noe med livet sitt? Kanskje han mangler oppmerksomhet i livet sitt og har en trang for å bare prate med noen. Vet du om han har noen venner? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...