Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 
Jeg er ei jente på 23 år, bor alene og jobber fulltid. For ikke lenge siden måtte jeg avlive hunden min, han var ikke gammel og vi skulle ha mange år foran oss sammen, men slik ble det dessverre ikke… etter at jeg måtte avlive hunden min har jeg slitt med å finne gleden i hverdagen igjen… jeg kommer hjem fra jobb, drar på trening også kommer kveldene. De er lange og jeg tenker mye. Jeg finner ikke gleden i det å kunne ha det kjekt, jeg tenker bare på hunden min og savner han veldig veldig masse… jeg tenker mye og er veldig ensom. Jeg har venner, men når kveldene kommer og jeg sitter alene savner jeg å ha noen der. Jeg har ikke hatt kjæreste på 3 år fordi jeg ikke har funnet noen enda, jeg tenker «kommer jeg til å finne noen, er det noen som vil ha meg, er jeg verdt noe, er jeg bra nok?» Jeg kommer meg ut går turer, er på jobb og trener, men likevel kommer disse tankene og det er så forferdelig vondt… hva kan jeg gjøre for å få det bedre? Jeg har det ikke bra med meg selv nå og klarer ikke å se framover. Jeg bor alene så naturligvis blir jo mye av tiden i ensomheten… hva kan jeg gjøre? Det er så vondt. 

Anonymkode: 8ec3d...9fc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville fått meg et nytt dyr. 

Anonymkode: fa96c...c1d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er 23 år, og har livet foran deg❤ At du går gjennom en dupp nå, og føler deg litt ulykkelig, betyr ikke at det vil vedvare. 

Tenk å være 23 igjen da! Du må leve jente! Nå! Gå på dater, gå på byen og ha det gøy med venner, reis, gå på konserter, teater, sport- hva som helst, det du vil! Du har ikke barn, eller en mann som krever deg. Tro meg, det kommer. Nyt å være ung og fri! Du kan jo gjøre alt du vil! 

Dropp og sitt alene i en leilighet. Finn et gøy bofellesskap, gjerne et der det skjer litt. Bli kjent med nye folk. Hopp på et morsomt studie.

Anonymkode: 124fa...735

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...