Gå til innhold

HVILKEN BLOWJOB/HÅNDJOBB-MASKIN ER DEN BESTE?

John McClane

Anbefalte innlegg

Elektriske onani maskiner og håndjobb maskiner som suger, vibrerer, snurrer og varmer fåes kjøpt over alt på nett men hvilke fungerer slik at man bør kjøpe de og hvilke holder ikke mål slik at man bør holde seg unna?

Jeg leser masse på nett om utallige ulike typer elektriske onani apparater for menn som er laget for at han skal kunne nyte å bli stimulert uten å gjøre så mye, og i mange tilfeller trenger han ikke å bruke hendene engang!  Alle er selvsagt ikke like bra og prisen sier selvsagt noe om dette, men jeg prøvde å være lur og kjøpte en av de som kostet litt mer men den gikk faktisk i stykker med en gang. Selv om jeg fikk ny maskin fra nettstedet så hjalp det lite for den nye gikk i stykker akkurat like raskt!  Så etter å ha brukt litt for mye penger på alt for lite så vil jeg høre her på KG om dere har erfaringer fra hvilken av alle disse ulike utgavene som faktisk virker slik de skal og kanskje vi kan finne en som kan kalles den beste?

Jeg trenger altså hjelp til å finne ut hvilke typer/modeller som har god kvalitet og gjerne hvorfor de faktisk gir nytelse. Jeg vil og gjerne høre erfaringer hvilke som ikke er bra og hvorfor. Så hvis du har en eller flere slike maskiner så er du velkommen til å fortelle både ris og ros.. Og skulle du bare kjenne en som har en slik så er det helt greit om du forteller hva han mener😉

Jeg kan starte med min erfaring:

Autoblow2 til ca kr 1200,-

Denne viste seg å ha en innmat som bestod av både stål og plast og fikk du en for stiv og stor (skjult selvskryt🤪 )  så låste mekanismen på innsiden seg med det resultatet at tynne deler knakk. Det samme skjedde to ganger enda jeg var forberedt. Denne modellen var virkelig ikke verdt pengene!

Skjermbilde 2022-04-23 kl. 22.30.42.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...