Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Datet en fyr i noen måneder, han var fantastisk, sa alt det rette «du er min sjelevenn» «jeg elsker deg» «du er min» osv osv. Han sa han stod i en skilsmisse fra et dårlig ekteskap. Etter vært innrømmet han at han ikke kom til å gå fra kona men vil vi skal forsette å nyte den fantastiske seksuelle kjemien vi har. Men jeg vil ikke være elskerinne og har sagt det til ham!  Jeg kan gjerne være venn med ham men jeg ville ikke at vi skal fortsette det fysiske. Men han godtar det ikke - sender sms hele tiden, når vi treffes (vi er i samme firma så vi møtes naturlig et par ganger i uka) så prøver han å få meg på tomannshånd og prøver å kysse, beføle osv. jeg er/var kjempeforelsket sender et utrolig tøft og slitsomt å si nei hele tiden men jeg har jo sagt jeg ikke vil siden han er godt! Det verste er at han vet utrolig godt at jeg er utrolig dårlig på grensesetting og får fort veldig dårlig samvittighet (har opplevd vold før) og det utnytter han! Og når jeg påpeker at han gjør det så sier han bare «ikke vær så følsom» eller «jeg bare tullet». Blir helt utslitt av å være på jobb og vil bare blokke ham på alle SoMe men samtidig er jeg litt «redd» for ham på en måte.. Hva er det som får noen men til å oppføre seg sånn??

Anonymkode: acc56...59a

• Liker 1
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at han ikke er noen å samle på. Han respekterer deg ikke. Du har sagt ifra, samtidig maser han.

Men du må og være veldig tydelig på avvisning.

• Liker 18
  • Hjerte 6
Skrevet

Lag deg et standardsvar, typ 'Gå fra kona, så kan vi snakkes'. Og blokker ham. Be om å få jobbe på en annen avdeling hvis det er mulig? 

• Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo kontakte kona hans og forklare situasjonen. 
Hun kan sikkert hjelpe til med å holde han unna deg 

Anonymkode: 2cf00...891

• Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Datet en fyr i noen måneder, han var fantastisk, sa alt det rette «du er min sjelevenn» «jeg elsker deg» «du er min» osv osv. Han sa han stod i en skilsmisse fra et dårlig ekteskap. Etter vært innrømmet han at han ikke kom til å gå fra kona men vil vi skal forsette å nyte den fantastiske seksuelle kjemien vi har. Men jeg vil ikke være elskerinne og har sagt det til ham!  Jeg kan gjerne være venn med ham men jeg ville ikke at vi skal fortsette det fysiske. Men han godtar det ikke - sender sms hele tiden, når vi treffes (vi er i samme firma så vi møtes naturlig et par ganger i uka) så prøver han å få meg på tomannshånd og prøver å kysse, beføle osv. jeg er/var kjempeforelsket sender et utrolig tøft og slitsomt å si nei hele tiden men jeg har jo sagt jeg ikke vil siden han er godt! Det verste er at han vet utrolig godt at jeg er utrolig dårlig på grensesetting og får fort veldig dårlig samvittighet (har opplevd vold før) og det utnytter han! Og når jeg påpeker at han gjør det så sier han bare «ikke vær så følsom» eller «jeg bare tullet». Blir helt utslitt av å være på jobb og vil bare blokke ham på alle SoMe men samtidig er jeg litt «redd» for ham på en måte.. Hva er det som får noen men til å oppføre seg sånn??

Han er et rasshøl både ovenfor deg og kona. For et svin.

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du kan jo kontakte kona hans og forklare situasjonen. 
Hun kan sikkert hjelpe til med å holde han unna deg 

Anonymkode: 2cf00...891

Enig. Så gjør du samtidig kona en tjeneste ved å la henne vite for søppel hun er gift med.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

For en drittsekk! Bli høylydt på jobb hvis han prøver å få deg med et sted og beføler deg. Det er han som utnytter deg og du har lov til å si fra. 
Jobb med: « Du har ingen makt over meg». 

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Dette hadde jeg faktisk tatt opp med HR på jobb. Forklar hvorfor du ikke vil jobbe med ham. 

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Han er et rasshøl, som de andre sier her. Selvfølgelig skal du ikke være hverken elskerinne eller venn med ham. Ingen vil ha slike venner. Vær kald, avvisende og tydelig når du må omgås ham. 

Anonymkode: 1dcd5...4d7

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

BLOKK ham på sosiale medier nå!!! Også nummeret hans.

Anonymkode: 4eb4b...c2a

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

"Denne beskjeden får du en gang: Ikke send meg en eneste melding til, ikke ring meg, ikke kontakt meg på SoMe, og ikke henvend deg til meg på jobb, med mindre det er faglig nødvendig. Om ikke går det en mail der jeg har oppsummert vårt forhold, samt lagt ved all korrespondanse, til din kone, og din sjef. Den er laget klar, så det tar meg tre trykk på telefonen." 

Anonymkode: 31768...81a

• Liker 20
  • Hjerte 4
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Han utnytter deg bare. Uff, så vondt. Jeg-har-det-så-dårlig-og-skal-snart-skilles kortet har blitt brukt på tusenvis av kvinner i all tid så du er langt fra den eneste som har gått fem på. Bare lureri fra ende til annen så sitter du der fanget av dine egne følelser til å være kvinnen på si. En smekk er det han fortjener. Denne mannen byr på masse lidelse. Å være kvinnen på si er vondt. 

Anonymkode: 43af4...177

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

:popcorn:

Anonymkode: 1d337...763

• Liker 1
Skrevet

Send han en sms med lignende tekst " jeg har avsluttet forholdet med deg. Du har løyet til meg og utnyttet meg for å få sex. Jeg ønsker ikke mer privat kontakt med deg. All kontakt vi skal ha heretter pga jobb vil være med andre tilstede eller skriftlig via jobbmail. Hvis du snakker til meg igjen om noe som ikke er relatert til jobb så kommer jeg til å vise konen din smsene du har sendt til meg. Vi er helt ferdig med hverandre nå." 

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hu?

Hvorfor begynte du å pule ham mens han liksom var i skilsmisseforhandlinger????? 

AnonymBruker
Skrevet

Han var i en skillsmisse? Men «ombestemte» seg? ALLE gifte/samboende menn som er på vei ut av forholdet lyver! Ikke responder på mld fra han. Han vil bare ha spenning og sex på si uten forpliktelser. 

Anonymkode: c12a6...18a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ut fra det du skriver tror jeg det er best å sende ham en melding og si at det er ikke greit lenger og du avslutter. Vær sterk og ikke la deg behandle sånn. 

Samtidig lurer jeg på om du har tenkt noe på at det du også gjør er litt galt. Aller mest ham, siden han bedrar kona og har gitt deg falske for håpninger. Men når en mann er gift burde man etter min mening ikke gå med på å ha noe forhold til ham så lenge kona ikke vet om det og aksepterer det. 

Anonymkode: 75232...f95

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Maleficenta skrev (13 timer siden):

Enig. Så gjør du samtidig kona en tjeneste ved å la henne vite for søppel hun er gift med.

Det vet hun nok. Antagelig så har han henne rundt fingeren i så stor grad at hun ikke tør å gå. Kjenner typen. Er nok ikke første gangen han har en elskerinne tenker jeg. Det er ikke ofte jeg sier det, men i dette tilfellet synes jeg synd på både kona og elskerinna. 

Anonymkode: 9dbc1...6d6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Neste gang han forsøker å kysse deg eller beføle deg så sier du "gjør du det der en gang til så anmelder jeg deg for seksuell trakasering". Du har sagt nei mange ganger og han fortsetter. Det er ikke lov.

Anonymkode: 0712e...ffd

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

han er en drittsekk, og han utnytter deg.

Det er åpenbart at han egentlig ikke bryr seg om hvordan du har det, men han er kåt, og vil ha spenning i hverdagen. 

Lurer en på om noen bryr seg - se på hve de gjør, og ikke hva de sier. Det er en god leveregel. 

Anonymkode: 57058...b99

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...