Gå til innhold

piercing

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg vurderer å få meg piercing i navelen. Kan man kun pierce seg på en sånn tatoo/piercing-sjappe eller finnes det andre steder? Noen som vet om rimelige steder i tr.heim?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med andre steder? Er jo ingenting som stopper deg i å gå på apoteket, kjøpe en kanyle og pierce deg selv. Om det er så lurt er noe helt annet. Piercing er vel ikke et område jeg ville ha spart penger på. Jeg vil helst unngå at kanylen kommer ut i ryggen eller punkterer tarmer og innvoller på sin vei så det er greit at pierceren vet hva han driver med. I tillegg bør du se på den generelle hygienen på stedet. (Det SKAL være sterilt engangsutstyr, pierceren skal bruke hansker osv. Hvis ikke så LØP!)

Og styr unna frisørsalonger og lignende hvor de skyter hull med pistol.

Jeg gikk til TattooWorld i Trondheim og piercet meg der. Veldig fornøyd, og det var fort gjort. Den gang trengte man iallefall ikke å bestille time for piercing, men jeg vet ikke hvordan de har det nå.

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

ok, takk! hvor i tr.heim ligger dette stedet da?

Skrevet
ok, takk! hvor i tr.heim ligger dette stedet da?

Ved Ravnkloa.

Følg fiskelukta.

Skrevet
være sterilt engangsutstyr, pierceren skal bruke hansker osv. Hvis ikke så LØP!)

Og styr unna frisørsalonger og lignende hvor de skyter hull med pistol.

Finnes det frisørsalonger hvor de skyter hull i navelen?? :overrasket: Tviler jeg i grunn på..

Skrevet

Hva er prisene på å ta piercing da? sånn cirka...?

Skrevet

Ca. 500 for navelen. Og jeg mener at jeg betalte 1000 for brystvortene.

Skrevet

Gjør det ikke j.... vondt å pierce brystvortene da?

Skrevet
Gjør det ikke j.... vondt å pierce brystvortene da?

Mindre vondt enn forventet. Men jeg holdt på å besvime en time etterpå.

Skrevet
Finnes det frisørsalonger hvor de skyter hull i navelen??  :overrasket: Tviler jeg i grunn på..

Har desverre sett resultatet av det ja.

Skrevet
Ca. 500 for navelen. Og jeg mener at jeg betalte 1000 for brystvortene.

Jeg hadde bare ikke forestilt meg deg som en som hadde piercet brystvortene! :overrasket:;) Men for all del, bare ble så overrasket :)

Skrevet
Jeg hadde bare ikke forestilt meg deg som en som hadde piercet brystvortene!  :overrasket:  ;)  Men for all del, bare ble så overrasket :)

Mye du ikke vet om meg, hehe...Pen og pliktoppfyllende på utsiden, men...(men jeg har sluttet med slike revestreker nå).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...