Gjest Geitis Skrevet 3. mai 2022 #21 Del Skrevet 3. mai 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Kanskje best vi holder oss til sosial prat tråder? Kanskje det🤷♀️ Er rimelig sikker på den dårlige humoren min følger etter meg uansett hvor jeg går😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. mai 2022 #22 Del Skrevet 3. mai 2022 Geitis skrev (1 time siden): Kanskje det🤷♀️ Er rimelig sikker på den dårlige humoren min følger etter meg uansett hvor jeg går😅 Dårlig humor passer perfekt på sosial prat 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. mai 2022 #23 Del Skrevet 3. mai 2022 Geitis skrev (2 timer siden): Kanskje det🤷♀️ Er rimelig sikker på den dårlige humoren min følger etter meg uansett hvor jeg går😅 Samme her 😁😁😁 Velkommen 😀😀😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. mai 2022 #24 Del Skrevet 3. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Er det sånn du ser ut Entern? Din bitmoji liksom? Jepp 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. mai 2022 #25 Del Skrevet 3. mai 2022 Entern skrev (20 minutter siden): Jepp 😅 Farger du håret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. mai 2022 #26 Del Skrevet 3. mai 2022 Entern skrev (23 minutter siden): Jepp 😅 Ååå artig! Her er jeg! Viktig bjuda på i fjasevennetråd😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. mai 2022 #27 Del Skrevet 3. mai 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Ååå artig! Her er jeg! Viktig bjuda på i fjasevennetråd😃 Ser du sånn ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. mai 2022 #28 Del Skrevet 3. mai 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Ser du sånn ut? Nei er 3D😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. mai 2022 #29 Del Skrevet 3. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Nei er 3D😜 3D? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. mai 2022 #30 Del Skrevet 3. mai 2022 Cid skrev (1 minutt siden): 3D? Fjaser bare litt. Dette er 2D. Livet er 3D🤪 men ja, jeg ser nokså sånn ut🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. mai 2022 #31 Del Skrevet 3. mai 2022 Noterer meg at @Entern har rynkefri avatar mens jeg har tegnet på den harde sannhet. 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. mai 2022 #32 Del Skrevet 3. mai 2022 Frøkenfryden skrev (14 minutter siden): Ååå artig! Her er jeg! Viktig bjuda på i fjasevennetråd😃 Så fint og hyggelig bilde 😊 Du ser kul ut 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. mai 2022 #33 Del Skrevet 3. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Noterer meg at @Entern har rynkefri avatar mens jeg har tegnet på den harde sannhet. 🤪 På den annen side er avataren min ubarbert da 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. mai 2022 #34 Del Skrevet 3. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Så fint og hyggelig bilde 😊 Du ser kul ut 😊 Haha, takker, du er vel hakket hvassere men her er vi alle fjasevennet okkesom🤓👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. mai 2022 #35 Del Skrevet 3. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Haha, takker, du er vel hakket hvassere men her er vi alle fjasevennet okkesom🤓👍 Avataren min veier nok 10 kg mindre enn meg men ja det er vi 😊👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. mai 2022 #36 Del Skrevet 3. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): På den annen side er avataren min ubarbert da 😅 Bra! Vi orker ikke skjønnhetspress her inne ass😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. mai 2022 #37 Del Skrevet 3. mai 2022 (endret) Entern skrev (1 minutt siden): Avataren min veier nok 10 kg mindre enn meg men ja det er vi 😊👍 😂 min er autentisk kort/liten! Fun fact.. slanket meg 20 kg for 5 år siden og var jevnlig inne og slanket avataren min. 😂😂😂 Slik harre blitt!! 😆 Endret 3. mai 2022 av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. mai 2022 #38 Del Skrevet 3. mai 2022 Geitis skrev (3 timer siden): Kanskje det🤷♀️ Er rimelig sikker på den dårlige humoren min følger etter meg uansett hvor jeg går😅 Bra for oss❤️😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 3. mai 2022 #39 Del Skrevet 3. mai 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): 😂 min er autentisk kort/liten! Fun fact.. slanket meg 20 kg for 5 år siden og var jevnlig inne og slanket avataren min. 😂😂😂 Slik harre blitt!! 😆 Jeg har gått motsatt vei😬😅 men gleder meg til å følge ditt eksempel🤣 Bara å bjuda på si😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. mai 2022 #40 Del Skrevet 3. mai 2022 Geitis skrev (4 minutter siden): Jeg har gått motsatt vei😬😅 men gleder meg til å følge ditt eksempel🤣 Bara å bjuda på si😬 Kul avatar (snekkerbukser 😍) og kjempefin bakgrunn 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå