Gjest lurven Skrevet 4. mai 2022 #121 Del Skrevet 4. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (4 minutter siden): Nei, skal høre på ham. Han bestemmer over dem 😛 Boobs er jo laget mest for menn, bare rett og rimelig at han får bestemme over de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. mai 2022 #122 Del Skrevet 4. mai 2022 lurven skrev (3 minutter siden): Koseligere med samer som har boobs Samestemte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. mai 2022 #123 Del Skrevet 4. mai 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Samestemte Eller damer😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. mai 2022 #124 Del Skrevet 4. mai 2022 lurven skrev (10 minutter siden): Koseligere med samer som har boobs Samer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. mai 2022 #125 Del Skrevet 4. mai 2022 lurven skrev (9 minutter siden): Boobs er jo laget mest for menn, bare rett og rimelig at han får bestemme over de Absolutt. Jeg har ingenting jeg skulle ha sagt 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. mai 2022 #126 Del Skrevet 4. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (39 minutter siden): Samer? Ja det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. mai 2022 #127 Del Skrevet 4. mai 2022 Entern skrev (4 timer siden): Såklart 😀 Pheew🥰🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. mai 2022 #128 Del Skrevet 4. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 timer siden): Haha, jeg kan ikke noe for det naturen har gitt meg 🤣 Nei det skjønner jeg godt. Skulle gjerne vært kvitt dem 😛 Eller ikke alt så klart 😆 Sier som snoop dogg; shake what your mama gave ya’ 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. mai 2022 #129 Del Skrevet 4. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 timer siden): Gratulerer 😀 Nå, jeg synes det er koselig. Er mange menn som har det. Mens jeg liker menn med utstikkende magre hoftebein😂 Hver sin lyst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. mai 2022 #130 Del Skrevet 4. mai 2022 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Sier som snoop dogg; shake what your mama gave ya’ 😂 Absolutt 👍🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. mai 2022 #131 Del Skrevet 4. mai 2022 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Mens jeg liker menn med utstikkende magre hoftebein😂 Hver sin lyst! Hehe, det er sant 😂 Alle fasonger er vakre på sin måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. mai 2022 #132 Del Skrevet 4. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Hehe, det er sant 😂 Alle fasonger er vakre på sin måte Egentlig likte jeg alle mannekropper back in the days hvis hodet virka😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. mai 2022 #133 Del Skrevet 4. mai 2022 Frøkenfryden skrev (26 minutter siden): Egentlig likte jeg alle mannekropper back in the days hvis hodet virka😆 Det viktigste er helt klart at hodet virker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. mai 2022 #134 Del Skrevet 4. mai 2022 Hvorfor ble denne tråden flyttet🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 4. mai 2022 #135 Del Skrevet 4. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (4 timer siden): Ja men det har jeg fra før. Jeg gir gjerne bort litt til de som føler de trenger litt 😆👍 Jeg kan ta litt til den ene puppen, men resten tror jeg faktisk jeg ville lagt på bakenden så jeg hadde fått litt RUMPE. Nå har jeg mest medium size. Men jeg vil ikke ha Kardashianstyle, så du får tone ned kilogrammene du sender i posten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. mai 2022 #136 Del Skrevet 4. mai 2022 lurven skrev (4 minutter siden): Hvorfor ble denne tråden flyttet🤔 Hva i alle dager… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. mai 2022 #137 Del Skrevet 4. mai 2022 Tipper tråden ble flytta fordi du fikk for mange venner, alle i Fredrikstad ble lei seg🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. mai 2022 #138 Del Skrevet 4. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Tipper tråden ble flytta fordi du fikk for mange venner, alle i Fredrikstad ble lei seg🙈 Tråden hører vel strengt tatt hjemme her 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. mai 2022 #139 Del Skrevet 5. mai 2022 Entern skrev (8 timer siden): Tråden hører vel strengt tatt hjemme her 😁 Haha. Ja. Føler sosial prat er de som prater for mye bakerst i klassen og må geleides inn i eget rom for ikke å forstyrre resten😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. mai 2022 #140 Del Skrevet 5. mai 2022 Frøkenfryden skrev (9 timer siden): Tipper tråden ble flytta fordi du fikk for mange venner, alle i Fredrikstad ble lei seg🙈 Ja lurer på hvordan det går med alle de i Fredrikstad, vet at du følte litt omsorg for de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå