Frøkenfryden Skrevet 4. mai 2022 #101 Skrevet 4. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Hei @Kvakkekyllingennår jeg tenker Therese fra Trøndelag tenker jeg Haha jeg sa akkurat det samme i annen Tråd. Tereeeees! Mellom oss to, tror faktisk Kvakken er mer innbydende og bra☺️😘 1
Laraa Skrevet 4. mai 2022 #102 Skrevet 4. mai 2022 Cid skrev (På 29.4.2022 den 19.05): Kan spørre Ronja, oh wait.. Jeg tror kanskje at jeg er den eneste som ikke forstår hva som er så spesielt, legendarisk eller morsomt med denne Ronja og godtesnopet 😅 1
Entern Skrevet 4. mai 2022 #103 Skrevet 4. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Haha jeg sa akkurat det samme i annen Tråd. Tereeeees! Mellom oss to, tror faktisk Kvakken er mer innbydende og bra☺️😘 Absolutt, @Kvakkekyllingen er verdens koseligste brukernavn😊
Entern Skrevet 4. mai 2022 #104 Skrevet 4. mai 2022 Laraa skrev (Akkurat nå): Jeg tror kanskje at jeg er den eneste som ikke forstår hva som er så spesielt, legendarisk eller morsomt med denne Ronja og godtesnopet 😅 Jeg tar den heller ikke 😅 1
Gjest Cid Skrevet 4. mai 2022 #105 Skrevet 4. mai 2022 Laraa skrev (1 time siden): Jeg tror kanskje at jeg er den eneste som ikke forstår hva som er så spesielt, legendarisk eller morsomt med denne Ronja og godtesnopet 😅 Entern skrev (1 time siden): Jeg tar den heller ikke 😅 Den vil vokse på dere med årene 😅
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. mai 2022 #106 Skrevet 4. mai 2022 Entern skrev (4 timer siden): Hei @Kvakkekyllingennår jeg tenker Therese fra Trøndelag tenker jeg Å herre 😱 Få bort den tanken tvert 🤣🤣 Heldigvis heter jeg bare Therese her inne 😛
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. mai 2022 #107 Skrevet 4. mai 2022 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Haha jeg sa akkurat det samme i annen Tråd. Tereeeees! Mellom oss to, tror faktisk Kvakken er mer innbydende og bra☺️😘 Taakkk! Jeg håper det 😆 Hun er slitsom! Det er nok jeg også innimellom 😱 Men tror ikke det er så ille.
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. mai 2022 #108 Skrevet 4. mai 2022 Entern skrev (4 timer siden): Absolutt, @Kvakkekyllingen er verdens koseligste brukernavn😊 Takk🥰
Frøkenfryden Skrevet 4. mai 2022 #109 Skrevet 4. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Taakkk! Jeg håper det 😆 Hun er slitsom! Det er nok jeg også innimellom 😱 Men tror ikke det er så ille. Men hun har veldig store pupper! Fordeler og ulemper med alle damer😂
Frøkenfryden Skrevet 4. mai 2022 #110 Skrevet 4. mai 2022 Entern skrev (4 timer siden): Absolutt, @Kvakkekyllingen er verdens koseligste brukernavn😊 Sidestilt med Frøkenfryden vel? 😮😜 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. mai 2022 #111 Skrevet 4. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Men hun har veldig store pupper! Fordeler og ulemper med alle damer😂 Ja men det har jeg fra før. Jeg gir gjerne bort litt til de som føler de trenger litt 😆👍
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. mai 2022 #112 Skrevet 4. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Sidestilt med Frøkenfryden vel? 😮😜 Jaaa! Jeg blir i godt humør av Frøkenfryden 🥰
Frøkenfryden Skrevet 4. mai 2022 #113 Skrevet 4. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Ja men det har jeg fra før. Jeg gir gjerne bort litt til de som føler de trenger litt 😆👍 Heyyy! Du ass! Tøsetherese🤩 Jeg hadde! Savner de ikke da faktisk.
Entern Skrevet 4. mai 2022 #114 Skrevet 4. mai 2022 Frøkenfryden skrev (10 minutter siden): Sidestilt med Frøkenfryden vel? 😮😜 Såklart 😀
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. mai 2022 #115 Skrevet 4. mai 2022 Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): Heyyy! Du ass! Tøsetherese🤩 Jeg hadde! Savner de ikke da faktisk. Haha, jeg kan ikke noe for det naturen har gitt meg 🤣 Nei det skjønner jeg godt. Skulle gjerne vært kvitt dem 😛 Eller ikke alt så klart 😆
Gjest lurven Skrevet 4. mai 2022 #116 Skrevet 4. mai 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (44 minutter siden): Heyyy! Du ass! Tøsetherese🤩 Jeg hadde! Savner de ikke da faktisk. Jeg begynner faktisk å få antydning til pupper selv, manboobs er dog ikke like koselig som kvinnboobs Endret 4. mai 2022 av lurven
Gjest lurven Skrevet 4. mai 2022 #117 Skrevet 4. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (45 minutter siden): Ja men det har jeg fra før. Jeg gir gjerne bort litt til de som føler de trenger litt 😆👍 Valdemar vil ikke at du skal gi bort noe
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. mai 2022 #118 Skrevet 4. mai 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Jeg begynner faktisk å få antydning til pepper selv, manboobs er dog ikke like koselig som kvinnboobs Gratulerer 😀 Nå, jeg synes det er koselig. Er mange menn som har det.
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. mai 2022 #119 Skrevet 4. mai 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Valdemar vil ikke at du skal gi bort noe Nei, skal høre på ham. Han bestemmer over dem 😛
Gjest lurven Skrevet 4. mai 2022 #120 Skrevet 4. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (4 minutter siden): Gratulerer 😀 Nå, jeg synes det er koselig. Er mange menn som har det. Koseligere med samer som har boobs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå