Frøkenfryden Skrevet 3. mai 2022 #81 Del Skrevet 3. mai 2022 (endret) Fløff skrev (23 minutter siden): Jeg hadde smal avatar før, men etter vektoppgang fra medisiner endret jeg den til mitt tjukkere jeg 😂 Dog byr de ikke på å justere særlig, så litt gode bein osv fikk jeg- men det er bare koselig 😎 Snap valgte attituden for meg, og de traff BLINK 😂 Overvåker de meg eller? 🤷♀️ Du altså! Bra look! 🥰👍 men hvor er dildoen? 😂 Endret 3. mai 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 3. mai 2022 #82 Del Skrevet 3. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Du altså! Bra look! 🥰👍 men hvor er dildoen? 😂 Rune Rudberg har den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. mai 2022 #83 Del Skrevet 3. mai 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Rune Rudberg har den Sånn var det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. mai 2022 #84 Del Skrevet 3. mai 2022 @Kvakkekyllingen hvor er du? Ikke fjasevenn? Var titania for hardhendt da hun heiv deg i senga? 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 3. mai 2022 #85 Del Skrevet 3. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): @Kvakkekyllingen hvor er du? Ikke fjasevenn? Var titania for hardhendt da hun heiv deg i senga? 😮 Jeg er heeer 👍 Hun var bare passelig hard 😂 Jeg skal fjase litt mer etter litt søvn 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 3. mai 2022 #86 Del Skrevet 3. mai 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Du altså! Bra look! 🥰👍 men hvor er dildoen? 😂 😂😂😂😂😂 Har så stor samling at det dessverre ikke lot seg avbilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 3. mai 2022 #87 Del Skrevet 3. mai 2022 Fløff skrev (Akkurat nå): 😂😂😂😂😂 Har så stor samling at det dessverre ikke lot seg avbilde. Har du en lilla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. mai 2022 #88 Del Skrevet 3. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): 👍🏻Bra, Ja man får håpe jeg ikke har skrytt på meg noe annet😄 Mangler kvargbolle da. 🥺 😄 Ja åsså hadde jeg forventet serviett i stedet for is Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 3. mai 2022 #89 Del Skrevet 3. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (7 minutter siden): Har du en lilla? Ja. Det er en sånn liten og heldigvis langt mindre kraftfull versjon av den wanden som alle amerikanske husmødre har 😂 Womanizeren er burgunder. Og sort(e). Og rosa. Og glass. Men ikke alle har lik funksjon. Eller form. Som dere hører sponser jeg nærmest Kondomeriet! 🤣 Jeg burde jo stått med dem slik Adele står med alle sine Grammys 🥰😅 Hvilke farger og fasonger har du gjemt i lekeskuffen da? (Ikke ljug og si ingen). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 3. mai 2022 #90 Del Skrevet 3. mai 2022 Fløff skrev (22 minutter siden): Ja. Det er en sånn liten og heldigvis langt mindre kraftfull versjon av den wanden som alle amerikanske husmødre har 😂 Womanizeren er burgunder. Og sort(e). Og rosa. Og glass. Men ikke alle har lik funksjon. Eller form. Som dere hører sponser jeg nærmest Kondomeriet! 🤣 Jeg burde jo stått med dem slik Adele står med alle sine Grammys 🥰😅 Hvilke farger og fasonger har du gjemt i lekeskuffen da? (Ikke ljug og si ingen). Du har noe for enhver smak hører jeg 😀👍 Jeg har en liten lilla en. Kaller den bare for lille lilla 😂👍 Og det er faktisk den eneste jeg har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. mai 2022 #91 Del Skrevet 3. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Du altså! Bra look! 🥰👍 men hvor er dildoen? 😂 Kanskje den har gjemt seg inni et sted😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. mai 2022 #92 Del Skrevet 3. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (29 minutter siden): Du har noe for enhver smak hører jeg 😀👍 Jeg har en liten lilla en. Kaller den bare for lille lilla 😂👍 Og det er faktisk den eneste jeg har! 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. mai 2022 #93 Del Skrevet 3. mai 2022 Er det vanlig å ha dildoer og sånn, har aldri vært sammen med noen som har det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 4. mai 2022 #94 Del Skrevet 4. mai 2022 lurven skrev (7 timer siden): 😲 Jeg er jo tøseTherese. Ikke bli sjokkert nå da 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. mai 2022 #95 Del Skrevet 4. mai 2022 DAMN! 07.00 var for tidlig å gå inn her ass 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. mai 2022 #96 Del Skrevet 4. mai 2022 lurven skrev (7 timer siden): Er det vanlig å ha dildoer og sånn, har aldri vært sammen med noen som har det De har bare sagt til deg « trenger kun deg jeg»? 🤪😂😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. mai 2022 #97 Del Skrevet 4. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (20 minutter siden): Jeg er jo tøseTherese. Ikke bli sjokkert nå da 🤣 Du er mer tøsetherese enn jeg er LauseLine ja😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. mai 2022 #98 Del Skrevet 4. mai 2022 Trengte bare mer kaffe.. 07.30 nå og jeg er PÅ! 🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 4. mai 2022 #99 Del Skrevet 4. mai 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): De har bare sagt til deg « trenger kun deg jeg»? 🤪😂😆 Ja jeg er mer enn nok😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. mai 2022 #100 Del Skrevet 4. mai 2022 Hei @Kvakkekyllingennår jeg tenker Therese fra Trøndelag tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå