Gå til innhold

Spørsmål til menn. Har du noengang blitt tatt for å være homofil?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke at det er noe galt med det altså!

Men seriøst tror du at du slår ut på radaren? 
Eller at kvinner tror at du er homo?

Anonymkode: 19ca6...7ab

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg (mann) har opplevd forsiktige/siviliserte tilnærmelser fra homofile menn, men er så heterofil som det er mulig å bli:)

Anonymkode: 85c88...8df

AnonymBruker
Skrevet

Min mann blir ganske jevnlig sjekket opp av homofile menn, og jeg syns ikke det er så rart at han slår ut på gaydaren til homofile menn, så opptatt som han er av klær, sko og tilbehør. Det er litt uvanlig å være heterofil og så til de grader opptatt av slikt. 

Det er ufattelig morsomt, for han er en veldig utadvendt fyr, og prater med alle, men tenker ikke i de baner, og blir derfor like overrasket selv hver gang noen gjør ham oppmerksom på at fyren han snakker med ikke bare er hyggelig, men VELDIG hyggelig. 😄

Ene gangen han sto og prater med en homofil (altså hyggelig) mann, og vi sto litt unna og hadde det veldig moro med hans naivitet, så kom han etter en stund bort og sa at den hyggelige mannen hadde invitert oss med til et annet utested. "Han har nok ment å invitere DEG med, for det er et homofilt utested." måtte vi opplyse ham om. Først da skjønte mannen min tegningen. 🤣

Han tar der fint da. 🥰

Anonymkode: 3c38c...2aa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har blitt flørtet med av homfile menn noen ganger. Aldri noe ugreit. Det må jo være lov å prøve seg. En som prøvde å sjekke meg opp for nesten 10 år siden er i dag en av mine beste venner og var forloveren min da jeg giftet meg

Anonymkode: c6a0e...225

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jeg tror jeg har det, alltid hatt flest jente venner, og kommet best over ens med kvinner. Enda jeg ikke var i nærheten av å ha noen kjæreste eller ligge med noen. Dette er på VG alder og tror flere som ikke kjente meg hadde sine mistanker. 

Anonymkode: c5ebb...d86

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Aldri sjekket opp, men fått et kompliment en gang fra en homofil som sa det var synd jeg ikke var det, for han så etter en som meg.

Men slår nok  ikke ut på radar siden jeg (etter konas ord) er bygget som en bjørn og ser ut som en viking... 

Anonymkode: 08f1b...bec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...