Gå til innhold

Ubehagelig oppførsel på tinder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En fyr jeg snakket med sa mellomannet at jeg var den eneste han hadde likt på 20 år, at vi skulle bli bestevenner, at han var annerledes enn alle andre menn jeg hadde snakket med, at jeg var perfekt, at han skulle komme hit og male og fikse og ditt og datt, at jeg var så spennende og han var så nyskjerrig ( men kom ikke på noen spørsmål å stille ) Var liksom ikke ende på de store ordene, samtidig som at han sa så lite så mulig om seg selv. Han ville også vite hvor jeg jobbet ! 

Jeg innså jo at dette var lovebombing og jeg sa at jeg ikke var på utkikk etter en kjæreste, men til tross for dette vil han møtes. Det er jo røde flagg på røde flagg og jeg forklarer han hva lovebombing er ( taktikk for å manipulere ) så sier han at det var "bare et forsøk å komme innpå meg / nærmere meg. 

Jeg lurer hva som skjer i hodet på folk som oppfører seg sånn? Dette er en mann med en add diagnose, og dermed tviler jeg på at han mente det vondt. Men det er jo helt totalt narcicisst oppførsel..Virker som han har null selvinnsikt og forstår ikke at det er skremmende heller.

Anonymkode: 587a9...cfd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare fordi han oppfører seg ekstatisk så betyr det ikke at han er narsissistisk. Folk må seriøst slutte å spre rundt diagnoser på folk. Du har ingen grunnlag til å gjøre det. Han gjorde et tåpelig forsøk på å komme i buksa på deg men du avslørte han. Det gjør han ikke psykisk syk.

Anonymkode: 0adad...839

• Liker 4
Skrevet

Ikke alle som har antenner nok, til å veita ko en skal si å ikke. Trenger ju ikke vare mer enn så….

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Bare fordi han oppfører seg ekstatisk så betyr det ikke at han er narsissistisk. Folk må seriøst slutte å spre rundt diagnoser på folk. Du har ingen grunnlag til å gjøre det. Han gjorde et tåpelig forsøk på å komme i buksa på deg men du avslørte han. Det gjør han ikke psykisk syk.

lovebombing er en narsisst taktikk. Det kan stemme fordi han mener at han er annerledes enn andre og er unik. Når jeg spurte hva som gjorde han unik, kunne han ikke fortelle. 

Men det er også noe adhd folk kan gjøre uten å mene noe vondt med det. Så jeg sa det og...Så sier han at det var et forsøk på å komme nærmere meg, og da var det jo manipulering allikevel. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

lovebombing er en narsisst taktikk. Det kan stemme fordi han mener at han er annerledes enn andre og er unik. Når jeg spurte hva som gjorde han unik, kunne han ikke fortelle. 

Men det er også noe adhd folk kan gjøre uten å mene noe vondt med det. Så jeg sa det og...Så sier han at det var et forsøk på å komme nærmere meg, og da var det jo manipulering allikevel. 

Om man er interessert i noen så prøver man å "komme nærmere". 

Trenger ikke være "lovebombing". Jeg er selv entusiastisk om jeg liker noen. 

Anonymkode: 15514...c0d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ADHD og kan bli veldig entusiastisk, men jeg driver aldri med regelrett lovebombing. Man har jo antenner og driver ihvertfall ikke med lovebombing på nye folk.. jeg er mer der at jeg kan finne på å kaste meg rundt halsen på eldgamle venner jeg ikke har sett på lenge med et hvin (men da er det jo innafor, de forventer det og er helt vant til det!)

Anonymkode: b11dd...710

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

TS skrev at det var narsissistisk oppførsel. Det er ikke å "spre rundt diagnoser på folk". 

Lovebombing (dvs komplimenter og lovnader som ikke passer med hvor langt relasjonen har kommet) er noe som narsissister typisk gjør, så TS gjør helt rett i å være skeptisk og reagere på denne type oppførsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...