Gå til innhold

Stemmer det at utleier kan få problemer om det ikke er en ny plain kontrakt jeg skriver under på?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk spørsmål fra huseier om jeg ville fornye kontrakten et år til. Jeg har allerede bodd her 1 år i juli. Jeg skrev at jeg ønsket 1 år til. Husiere skal komme ned i morgen eller mandagen noe som er greit. Men jeg stusser på at han skrev han kunne få problemer om jeg ikke skrev på den nye paine kontrakten. Jeg foreslo det som en liten formell sak å skrive ny dato under den forrige... Stemmer det at han kan få problemer senere og er det noe jeg burde vite i forhold til det som jeg ikke har tenkt over, ettersom han visstnok kan få problemer senere? Kontrakten skal visstnok være identisk med den forrige jeg har nå 

Anonymkode: a8a94...967

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Begge deler er like greit. Jeg ville selv som husvert valgt ny kontrakt - men sjekk at betingelsene er de samme. NB! Den nye kan vel ikke være tidsbegrenset?

AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, Blondie65 said:

Begge deler er like greit. Jeg ville selv som husvert valgt ny kontrakt - men sjekk at betingelsene er de samme. NB! Den nye kan vel ikke være tidsbegrenset?

...han spurte hvor lenge jeg ønsket å leie og jeg skrev 1 år til. Jeg skal lese igjennom for å se om det er det samme

Anonymkode: a8a94...967

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...