AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #1 Skrevet 23. april 2022 Jeg jobber sånn at jeg har lunsjpausen min i et fint parkområde, noen ganger på en benk der, andre ganger på en kafé. Det har også flere jeg jobber med, og flere som jobber i nabobygningen. Vi har også ærender i hverandres bygning. Jeg er som besatt av den ene fyren i nabofirmaet. Gleder meg daglig til å kanskje få et glimt av han, dette starta rett før jul. Har fått et godt inntrykk av han, men har også bygget opp en slags drømmemann av han uten å ane så mye om hvordan han egentlig er som person. Har drømt om han om natta ca 10 ganger i løpet av 4 mnd, veldig realistiske drømmer. I drømmene blir vi kjent, ut ifra ting jeg i virkeligheten vet om han gjennom Facebook, ting han har sagt osv. Så det føles som at jeg kjenner han. Vi er på hils, og snakker noen ganger litt mer. Som regel jobbrelatert, altså mens en er på jobb og den andre er innom en tur. Håper det faller seg naturlig å snakke mer i lunsjen nå når været er varmere.. Men jeg er litt sosialt klønete. Hvordan bli kjent med en fyr uten å virke veldig interessert tidlig? Må jo se an hva han ønsker og. Han stiller litt spm og tar initiativ til samtale noen ganger. Det er jo godt tegn. Anonymkode: 4bfa6...86c
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #2 Skrevet 23. april 2022 Jeg ville ikke hatt noen som var besatt etter meg. Besatt er et sterkt ord og kanskje du burde forsøke å nedkjøle interessen litt før dere ble kjent? Anonymkode: 4044e...96d
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #3 Skrevet 23. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg ville ikke hatt noen som var besatt etter meg. Besatt er et sterkt ord og kanskje du burde forsøke å nedkjøle interessen litt Besatt var kanskje litt sterkt ord ja. Jeg er veldig forventningsfull innvendig til om jeg får se han eller ikke. Jeg overfaller han ikke, men føler meg veldig energisk og blid (så jeg demper meg) når han er i nærheten. Det kan gå dager uten at jeg tenker på han. Så ser jeg han og får et sug i magen eller får et smil som er ekstra bredt. Anonymkode: 4bfa6...86c
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #4 Skrevet 23. april 2022 Spør om han vil ta en kaffekopp en dag? Anonymkode: 62907...cd6 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #5 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (På 4/23/2022 den 21.52): Spør om han vil ta en kaffekopp en dag? Anonymkode: 62907...cd6 Da vil jeg nok føle presset til å ha noe fornuftig å snakke om enda sterkere. Vil sondere terrenget før jeg evt. spør om vi skal ta en kaffe. Anonymkode: 4bfa6...86c
AnonymBruker Skrevet 26. april 2022 #6 Skrevet 26. april 2022 AnonymBruker skrev (På 23.4.2022 den 19.15): Jeg jobber sånn at jeg har lunsjpausen min i et fint parkområde, noen ganger på en benk der, andre ganger på en kafé. Det har også flere jeg jobber med, og flere som jobber i nabobygningen. Vi har også ærender i hverandres bygning. Jeg er som besatt av den ene fyren i nabofirmaet. Gleder meg daglig til å kanskje få et glimt av han, dette starta rett før jul. Har fått et godt inntrykk av han, men har også bygget opp en slags drømmemann av han uten å ane så mye om hvordan han egentlig er som person. Har drømt om han om natta ca 10 ganger i løpet av 4 mnd, veldig realistiske drømmer. I drømmene blir vi kjent, ut ifra ting jeg i virkeligheten vet om han gjennom Facebook, ting han har sagt osv. Så det føles som at jeg kjenner han. Vi er på hils, og snakker noen ganger litt mer. Som regel jobbrelatert, altså mens en er på jobb og den andre er innom en tur. Håper det faller seg naturlig å snakke mer i lunsjen nå når været er varmere.. Men jeg er litt sosialt klønete. Hvordan bli kjent med en fyr uten å virke veldig interessert tidlig? Må jo se an hva han ønsker og. Han stiller litt spm og tar initiativ til samtale noen ganger. Det er jo godt tegn. Anonymkode: 4bfa6...86c Du har jo allerede snakket med ham noen ganger, så da har du jo en åpning til mer. Bare finn unnskyldninger til å snakke med ham og still ufarlige spørsmål om hvilke oppgaver han har, hva han liker å spise, hvor han er fra osv. Du trenger ikke å være direkte, bare å holde praten i gang. Så kan du se etter tegn på om han liker deg tilbake. Tror du egentlig klarer dette fint, men hvor interessert han er vil jo vise seg. Lykke til. Anonymkode: eaed2...b8a 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #7 Skrevet 27. april 2022 Hei, hei, er du her i parken i dag igjen. Hva har du i matpakke i dag,da? Og så tar du det derfra. Anonymkode: f23dc...80c 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #8 Skrevet 27. april 2022 Om du ser han alene ute med matpakka en dag så er det jo bare å spørre om det er greit at du setter deg ned sammen med han. Prat som dere pleier å gjøre, og ta det derfra. Sannsynligvis vil du lett merke om han da er avvisende eller imøtekommende, og om han er det siste kan du spørre om han vil ta en kaffe eller noe en dag. Anonymkode: 1eb74...462
exictence Skrevet 27. april 2022 #9 Skrevet 27. april 2022 Hei, så kjekt å se deg. Deilig å ha lunsj. Trives du på jobben? Har du jobbet der lenge? Bor du i nærheten?
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #10 Skrevet 27. april 2022 "Hei, har ikke du sett meg før?" Anonymkode: 51a84...a17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå