AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #1 Skrevet 23. april 2022 Hvor lenge er det vanlig å være på tinder etter at man har begynt å treffe noen? Anonymkode: 5cc93...7c6
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #2 Skrevet 23. april 2022 Bør ikke skje etter at man har definert at man vil satse på hverandre eller er eksklusive. Fram til det er det jo ingen forpliktelse. Anonymkode: a23d1...603
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #3 Skrevet 23. april 2022 Man er på tinder for å pule. Trenger ikke skru det av imellom liggingen. Og er du av de naive som tror kjærligheten finnes på tinder er du snart tilbake likevel. Anonymkode: 4ac28...f63
exictence Skrevet 23. april 2022 #4 Skrevet 23. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Man er på tinder for å pule. Trenger ikke skru det av imellom liggingen. Og er du av de naive som tror kjærligheten finnes på tinder er du snart tilbake likevel. Anonymkode: 4ac28...f63 Uff, synes ikke du skal trekke en konklusjon selv om du har opplevd det, eller er sånn selv. Jeg vet om flere som har funnet sin kjæreste der, og jeg har truffet seriøse folk der. 2
exictence Skrevet 23. april 2022 #5 Skrevet 23. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor lenge er det vanlig å være på tinder etter at man har begynt å treffe noen? Anonymkode: 5cc93...7c6 Det kommer vel an på om du vil satse på denne partneren. Da sletter du.
Hr. Aktiv Skrevet 23. april 2022 #6 Skrevet 23. april 2022 exictence skrev (1 minutt siden): Uff, synes ikke du skal trekke en konklusjon selv om du har opplevd det, eller er sånn selv. Jeg vet om flere som har funnet sin kjæreste der, og jeg har truffet seriøse folk der. Enig. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå