AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #1 Del Skrevet 23. april 2022 Tenker å skifte dekk skal få hjelp av onkelen min. Han sier at jeg må skaffe jekk som passer til bilen min. Er det slik at jeg kan låne jekk fra hvem som helst? Eller har alle biler egen jekk? Anonymkode: b9b35...364 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #2 Del Skrevet 23. april 2022 Det kommer an på om bilen din har oppmerket hvor man skal jekke den opp, min har ikke sånne merker så da må jeg ha en annen type jekk som er større og som har en større flate å jekke opp med. Hva slags bil er det? Anonymkode: 98e71...c16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #3 Del Skrevet 24. april 2022 Alle biler har punkter hvor de kan jekkes opp men noen er lettere å se enn andre. På visse Opel-modeller kan det være vanskelig å finne, men de er der. Med el-biler må man vel være ekstra forsiktig da man kan ødelegge batteripakka hvis man treffer feil. Anonymkode: badf4...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #4 Del Skrevet 24. april 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det kommer an på om bilen din har oppmerket hvor man skal jekke den opp, min har ikke sånne merker så da må jeg ha en annen type jekk som er større og som har en større flate å jekke opp med. Hva slags bil er det? Anonymkode: 98e71...c16 Det er en Toyota verso s. 2014 modell Anonymkode: b9b35...364 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #5 Del Skrevet 24. april 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er en Toyota verso s. 2014 modell Anonymkode: b9b35...364 Jeg søkte på Toyota verso s 2014 change tyre på YouTube og de videoene som dukket opp brukte helt vanlige jekker. Du kan sjekke om du finner de punktene hvor jekken skal settes, de er ca rundt der pilene på dette bildet er Anonymkode: 98e71...c16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 24. april 2022 #6 Del Skrevet 24. april 2022 Har du et sted med fast underlag, altså asfalt eller betong, så kan du kjøpe en garasjejekk som f.eks denne https://www.biltema.no/bil---mc/verkstedsutstyr/lofteutstyr/jekker/jekk-2000-kg--2000023478. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå