Gå til innhold

Endelig snakket tenåringsønnen med oss etter flere uker, vi har skjønt det har vert noe galt,men han ville ikke snakke,før i går

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sønnen vår er 18 år neste uke, har vert veldig sint, lei seg, gråte mye og vert innesluttet, en helt annen gutt som vi er vant til, han er kjempe snill, hjelper mye til og har ikke vert noe problem.

Igår var han endelig klar for og snakke med oss. Han fortalte at han hadde ligget med moren til ene kameraten, han så på det som engangs tilfelle,men hun maser veldig mye på han og lar han ikke være, hun har jo ikke gjort noe galt, da han er over 16,men jeg synes hun kan la han være, når han ikke ønsker mer kontakt.

Hvordan skal vi hjelpe han? kan vi anmelde for stalking? eller er det ok, siden sønnen lå med henne engang. hun er rundt 38 tror jeg, ble tidlig mor, hun skilte seg fra mannen for 6mnd siden.

Anonymkode: 1c864...5c2

• Liker 1
  • Hjerte 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje dere kan ta en prat med moren, da slutter hun nok

Anonymkode: ca588...49d

• Liker 28
  • Hjerte 3
  • Nyttig 9
Skrevet

Kan ikke du eller far sende en mld til henne og be henne la sønnen deres være. Skriv st dere vet alt som har skjedd.

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg ville sendt henne en melding og sagt at om hun noensinne kontakter sønnen deres igjen, blir hun anmeldt for seksuell trakassering! Sønnen deres er over den seksuelle lavalderen, men han er IKKE myndig og det hun gjør grenser til å være overgrep. 

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet

Ring henne og be henne sønnen din være i fred. Da blir hun nok veldig flau. 

som mor selv hadde jeg aldri ligget med en kompis av min sønn. Da hadde sønnen min klikket og det hadde ødelagt forholdet mitt med han. Samt forholdet hans med kompisen. Enkelte voksne burde tenke seg litt om. 

Anonymkode: b7115...a1e

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Lorieen skrev (Akkurat nå):

Jeg ville sendt henne en melding og sagt at om hun noensinne kontakter sønnen deres igjen, blir hun anmeldt for seksuell trakassering! Sønnen deres er over den seksuelle lavalderen, men han er IKKE myndig og det hun gjør grenser til å være overgrep. 

Dette.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Lorieen skrev (54 minutter siden):

Takk dette hørtes ut som det beste av alle tipsene. Tusen takk

Og takk til dere andre også

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sønnen vår er 18 år neste uke, har vert veldig sint, lei seg, gråte mye og vert innesluttet, en helt annen gutt som vi er vant til, han er kjempe snill, hjelper mye til og har ikke vert noe problem.

Igår var han endelig klar for og snakke med oss. Han fortalte at han hadde ligget med moren til ene kameraten, han så på det som engangs tilfelle,men hun maser veldig mye på han og lar han ikke være, hun har jo ikke gjort noe galt, da han er over 16,men jeg synes hun kan la han være, når han ikke ønsker mer kontakt.

Hvordan skal vi hjelpe han? kan vi anmelde for stalking? eller er det ok, siden sønnen lå med henne engang. hun er rundt 38 tror jeg, ble tidlig mor, hun skilte seg fra mannen for 6mnd siden.

Snakk med moren og si at dette stopper no! 

Anonymkode: fceff...9ed

AnonymBruker
Skrevet

Stakkars gutt. Ta kontakt med henne og si at dere vet alt og at dette er helt sykt. Hun utnytter han. Hun må jo være temmelig enkel som ligger med sønnens kamerat og ikke finner seg menn på egen alder. 

Stå opp før sønnen deres og få henne ut av fans liv. Dette er jo overgrep. Tenk om det hadde vært en far som hadde gjort dette mot datterens venninne, da hadde pipa fått en annen låt. Men, det er akkurat det samme ❤️

Anonymkode: 1aa2f...075

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Selv om han er over den seksuelle lavalderen, er han i følge norsk lov et barn. Jeg ville ha kontaktet politiet og drøftet saken med de. Og kontaktet denne kvinnen og sagt at hun skal holde seg langt unna!

Anonymkode: 18756...58f

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Denne historien har vært her før.  Og han er over 16 år så  ikke overgrep. Og han lå med henne helt frivillig..  at hun ikke slipper tak  hadde vært et problem uansett alder. Nå er det mest flaut. 

Anonymkode: 337aa...b90

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fy F…… Jeg hadde troppa direkte opp på døra hennes! Hadde blitt månelyst!

Anonymkode: c3959...f53

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun er gravid med barnet hans 

Anonymkode: ae771...4fa

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Lorieen skrev (3 timer siden):

Dette!

selv om man er over den seksuelle aldersgrensen, så betyr det ikke fritt frem for alle! 

bare tenk om det var din datter som kom hjem og fortalte dette, hadde du ikke da anmeldt? 

Anonymkode: 98c02...d0a

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Takk dette hørtes ut som det beste av alle tipsene. Tusen takk

Og takk til dere andre også

Ikke gjør dette. Plutselig blir hun en bitch som skal hevne seg og legger ut rykte om deres sønn. Ikke vær agressive og truende. Det er best om han sier ifra selv og så blokkerer. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hei Gabrielle og Jon rowland

Anonymkode: e59c6...08c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville vært diskret om det. Ikke troppa opp på døra og laget helvete osv. Heller gjort som en nevner, sende en melding eller ringe å si at oppførselen hennes er svært upassende og at det skal stoppe nå. 

Hvis dere lager helvete osv kommer dettw til å gå mer utover sønnen deres som allerede har det vanskelig. Går ut fra at han ikke er interresert i at dette skal ut, og vil sannsynligvis ikke at kameraten skal få vite noe. 

Anonymkode: 9da69...535

• Liker 4
Gjest Jon Are
Skrevet

Forkastelig oppførsel av sønnen din og moren til kameratene hans.  Det er noe som heter moral.  Lær ham det . 

AnonymBruker
Skrevet

Ser man bort fra trolleri, er det ikke rart sønnen din ikke snakker med deg om ting… en mamma som løper rett på et kvinneforum og «sladrer» har garantert ring alle venninnene sine også.

Hold privatlivet til sønnen din privat. 
Venninnene til sønnen din er kanskje her inne? Sønnen din er kanskje her inne?

Er han gammel nok til å ha sex, er han gammel nok til å ordne opp i rotet sitt også. 

Anonymkode: e8c49...ce8

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...