AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #1 Del Skrevet 23. april 2022 Var til fysio pga en skade her om dagen, og fikk beskjed om å trene stabilitet for å forhindre skader. Burde selvfølgelig ha spurt, men glemte det. Hvilke øvelser er det snakk om? Er det relatert til kjernemuskulatur? Ser litt sånn ut når jeg googler. Anonymkode: 08f59...734 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #2 Del Skrevet 23. april 2022 Slyngetrening er ofte stabilitetsøvelser, eller balanseball. Men hvor er skaden din? Fysio kan gi deg øvelser og vise deg hvordan du utfører de korrekt. Anonymkode: 7c731...c81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 23. april 2022 #3 Del Skrevet 23. april 2022 All styrketrening er på sett og vis også stabiliserende treninge. Syntes det er dårlig av fysio ikke å gi deg spesifikke øvelser. Ville sendt mail og spurt. hvilke skade er det du har? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #4 Del Skrevet 23. april 2022 Det er ikke en alvorlig skade, jeg bare snubla og slo ankelen også varte det en stund. Var redd for at noe var ordentlig galt, men var bare en strekk 😅 er generelt veldig klønete sånn sett. Anonymkode: 08f59...734 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #5 Del Skrevet 23. april 2022 Da vil jeg tro stabilitetstreninga er ment for ankel, f.eks. å jobbe med tåhev, ettbensøvelser som utfordrer balansen osv. Anonymkode: 0c9ae...9fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2022 #6 Del Skrevet 24. april 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Da vil jeg tro stabilitetstreninga er ment for ankel, f.eks. å jobbe med tåhev, ettbensøvelser som utfordrer balansen osv. Anonymkode: 0c9ae...9fb Så det er det samme som balanse? Sikkert dumt spm men vet ikke stort om trening Anonymkode: 08f59...734 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå