AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #1 Skrevet 23. april 2022 Hei, jeg har nå vært i et nylig brudd. Han slo opp med meg for 1 uke siden. Jeg vet det ikke er så lenge siden. Føler at han har vunnet i alt. Han slo opp med meg, og samme dagen så dro han på fest og lå med en annen jente. Jeg ble ringt og fortalt dette. Ringte han og sa at jeg følte han viste forholdet vi hadde null respekt. Jeg følte at han viste meg null respekt. Vi var sammen nærmere i to år. Jeg hater at han klarte å gå videre så kjapt. Følte jeg ikke var verdt noe for han. Skulle prøve å gå på byen i går, med tanke på at jeg skulle gjøre det samme. Hele kroppen min låste seg og jeg gikk hjem gråtende. skjønner bare hvordan menn kan gå videre så fort som de gjør. Jeg føler meg som en taper når jeg sitter igjen her, når han lever livet. Det er tungt. noen som har opplevd brudd hvor mannen gikk videre nesten med en gang? Og hvor han endret seg helt etter bruddet? Og hvor lang tid tok det før du kom deg videre og klarte å være med noen andre? Anonymkode: 9b732...bbb 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #2 Skrevet 23. april 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): ...noen som har opplevd brudd hvor mannen gikk videre nesten med en gang? Og hvor han endret seg helt etter bruddet? Og hvor lang tid tok det før du kom deg videre og klarte å være med noen andre? Anonymkode: 9b732...bbb Tja. Min eks lå ikke med andre raskt det jeg vet. Derimot følte jeg på en måte at han gikk raskt videre. Han viste seg mye i sosiale medier mens jeg lå hjemme og gråt. Jeg opplevde ham også som veldig forandret fra det ene øyeblikket til det neste. Etter noen mnd var mye annerledes, da var jeg klar for nye ting og nye folk mens han dukka opp igjen og virket nesten forelsket i meg, det syntes jeg var nesten ekkelt. Særlig når han fortsatt ville gjennomføre bruddet. Det tok tid å komme helt over ham, men vi var sammen mange år. Jeg begynte med andre etterhvert også, og da ble han sjalu. Anonymkode: cd629...cb4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #3 Skrevet 23. april 2022 Huff, den liggekulturen må bli stoppet snart ellers ødelegges all forhold og kjernefamilier i Vesten. Anonymkode: e6a63...ab3 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #4 Skrevet 23. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Huff, den liggekulturen må bli stoppet snart ellers ødelegges all forhold og kjernefamilier i Vesten. Anonymkode: e6a63...ab3 Vi vurde tilbake til livslangt monogami og offentlige bordeller. Anonymkode: cd629...cb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå