Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har et barn på 1,5 år som sitter i en Cybex Sirona og det er helt fint. Barn nummer 2 kommer i sept og vi trenger en stol nummer 2. 

Har en S-MAX som har stor plass, men med to stoler i baksetene kan jeg se for meg at det likevel må bli veldig vanskelig å komme seg inn i baksetet til midtsetet om man ønsker å ha setene plassert på hver side? Det er jo støttebein og/eller stropper som skal i gulv også.

Hva gjør dere? Har dere et sete i midten? 

Hvilken stol har dere? 

Anonymkode: 19082...122

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker ikke midtsetet, har en stol på hver side, bakovervendt i begge bilene. Har ikke hatt behov for å ha noen mellom setene, men i så fall måtte de nok krabbet via forsetet. 

Vi har en axkid one i hver bil, nettopp byttet fra besafe izi go modular, samt en besafe izi twist i den ene bilen og en axkid minikid i den andre bilen. Det er ikke god plass, men for en kort periode (noen år) får vi orke det og heller redusere bilkjøringen der vi kan.

Anonymkode: 97331...278

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har et barn på 1,5 år som sitter i en Cybex Sirona og det er helt fint. Barn nummer 2 kommer i sept og vi trenger en stol nummer 2. 

Har en S-MAX som har stor plass, men med to stoler i baksetene kan jeg se for meg at det likevel må bli veldig vanskelig å komme seg inn i baksetet til midtsetet om man ønsker å ha setene plassert på hver side? Det er jo støttebein og/eller stropper som skal i gulv også.

Hva gjør dere? Har dere et sete i midten? 

Hvilken stol har dere? 

Anonymkode: 19082...122

Hvorfor skal du inn i midtsetet? Babystolen er bak sjåføren og tar lite plass. Foreldrene sitter foran.

Anonymkode: 52453...299

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...